ΤΟ ΠΡΙΝ, ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ, ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ

Αναπάντητοι προβληματισμοί

Αν ανατρέξει κανείς στο παρελθόν και προσδιορίσει την αρχή των πολιτικών εξελίξεων, ως προς την πορεία του τότε μεταναστευτικού φορέα, που ακόμη λέγεται Ο.Ε.Σ.Κ.Σ. τότε θα ανατρέξει στην περίοδο που ξεκίνησε και η ίδρυσή της, το 1972.Θά πρέπει επίσης να ξαναθυμηθούμε κάτω από ποιες κοινωνικές και πολιτικές συνθήκες, οδηγήθηκαν οι τότε σύλλογοι της Στοκχόλμης, Södertälje, Norrköping, Borås, Göteborg να ιδρύσουν την σημερινή ομοσπονδία.

Το 1972 υπήρχε το πολιτικό κίνητρο για ένωση των μεταναστών για κοινό αγώνα, έναν κοινό στόχο. Το φάσμα του κινητοποιημένου Ελληνισμού, που ήταν τότε ενάντια στην χούντα, ήταν ευρύτατο και κάλυπτε πλέον του 90% των Ελλήνων της Σουηδίας και χαρακτηρίζονταν από Έλληνες όλων των κομματικών αποχρώσεων και τάσεων, σύμφωνα με μαρτυρίες και αφηγήσεις ανθρώπων που πρωταγωνιστούσαν στα γεγονότα και στις εξελίξεις. Όσον αφορά τις κοινωνικές συνθήκες που ζούσαν οι Έλληνες της εποχής εκείνης, ήταν κάπως συγκεχυμένες, θα λέγαμε. Λιγότερα παιδιά, μικρότερο εκπαιδευτικό πρόβλημα λιγότεροι νεολαίοι.

Από τότε μέχρι σήμερα μεσολάβησαν απειράριθμα γεγονότα μέσα και έξω της ομοσπονδίας που επηρέασαν την προσφορά και τη ζήτηση. Η υλική και ηθική συμπαράσταση από Ελλάδα και οι διεθνείς υποχρεώσεις/προσκλήσεις προς την ομοσπονδία, που φυσική συνέπεια προέκυψαν, ήταν τέτοιου ειδικού βάρους που η εξασθενημένη τότε ομοσπονδία, μετά δυσκολίας απορροφούσε και ημιτελώς εκπληρούσε. Οι αιτίες πάμπολλες. Σύμβουλοι απ’ όλες τις παρατάξεις, μη ικανοί να ανταποκριθούν και να εκπληρώσουν το βάρος των υποχρεώσεων που αναλάμβαναν. Σύμβουλοι που επιλέγονταν από τις παρατάξεις στα… τυφλά… ελλείψει άλλων. Αναχωρήσεις έμπειρων και μη, για διάφορες αιτίες. Εσωπαραταξιακές διαφορές, για το ποιος θα έχει τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο (παρ’ όλη την απελπιστική αγραμματοσύνη τους, κι έχοντας σαν κύρια εφόδια τους ψήφους των συγχωριανών τους), αντανακλούσαν στη δράση και την συμπεριφορά των συμβούλων, με αποτέλεσμα την αδρανοποίηση ολική ή μερική των συμβούλων. Και φθάσαμε στην σημερινή σήψη και πολιτικοαπολίτικη διαφθορά (σύμφωνα και με τις αιωρούμενες και αναπάντητες κατηγορίες προς πάσαν κατεύθυνση).

ΣΗΜΕΡΑ η Ελληνική Παροικία χρειάζεται έναν καινούργιο φορέα που θα απαρνηθεί τα προπατορικά αμαρτήματα αριστερού, δεξιού, κεντρώου, έναν φορέα που θα αποδέχεται τις νέες ιδέες, τον πολυδιάστατο διάλογο, τις αναλύσεις και τοποθετήσεις των εθνικών μας θεμάτων και την διοχέτευση τους στην κοινωνία που ζούμε. Αντί αυτών, δυστυχώς έχουμε, κομματικούς μισθοφόρους, για να μας καθοδηγούν, εδώ στη Σουηδία. Έχουμε ανθρώπους οι οποίοι βαρύνονται με πολλές αναπάντητες κατά καιρούς κατηγορίες, για διασπάθιση, δημόσιου χρήματος, Ελληνικού και Σουηδικού. Έχουμε ανθρώπους, ηγήτορες στην Ο.Ε.Σ.Κ.Σ. των οποίων οι επαφές με υπαλλήλους της Ελληνικής Πρεσβείας, δημιουργούν τεράστιους προβληματισμούς και απορίες, για το πώς διαχειρίζονται χρήματα του Ελληνικού λαού. Όπως ανέφερε η ίδια η Κα εκπρόσωπος Τύπου της Πρεσβείας, προ ημερών, παρουσία του Αντιπροέδρου της Ελληνικής Βουλής, έχουν παραχωρηθεί επιδόματα, δεκάδων χιλιάδων Ευρώ, προς την Ο.Ε.Σ.Κ.Σ. Και πιστεύομεν χωρίς να τα έχουν ανάγκη, διότι απολαμβάνουν τους καρπούς των 1.600.000 κορονών Σουηδίας.

Και όχι μόνο, αυτά τα ανεξέλεγκτα, πιστεύομεν, επιδόματα, δεν έχουν αναφερθεί σε κανέναν από τους συμβούλους του Δ.Σ., αλλά ούτε και στο προηγούμενο συνέδριο έγινε αναφορά από κανέναν λογιστή, για την ύπαρξη αυτών των επιδομάτων από τα χρήματα του κατά τα άλλα δεινοπαθούντος Ελληνικού λαού, όπως αγρίως κραυγάζουν στους Αθηναϊκούς δρόμους οι επαγγελματίες μπουκαδόροι/καταληψίες, του κόμματος στο οποίο, οι ηγήτορες της Ο.Ε.Σ.Κ.Σ., ανήκουν.

Ίσως τα επιδόματα αυτά, να τα χορηγούν από τον μισθό τους, αι κυρίαι Τύπου και Πολιτιστικών, για τόσον… βαρύγδουπα όσον και… ανεξήγητα… καλλιτεχνικά γεγονότα, που λαμβάνουν χώρο, στην Ελληνική παροικία, εν όψει… τουριστικής περιόδου, εν Ελλάδι με το πολύ… λάδι.

Επ’ αυτού, ίσως, ο ίδιος ο Γιώργος Παπανδρέου καλόν θα ήταν να λάμβανε ίδια γνώση, ως γνώστης και των σουηδικών γενομένων, φθοροποιών σε πολλές περιπτώσεις, την κοινή γνώμη..

«΄Εδώ και λίγα χρόνια το επίσημο Πα.Σο.Κ., Σουηδίας δεν συμμετέχει στην Ομοσπονδία. έχοντας σοβαρές ενστάσεις αναφορικά με τον τρόπο λειτουργίας της. Η απουσία του μεγαλύτερου μέρους του Απόδημου Ελληνισμού πλήττει την ενότητα και φυσικά το κύρος της Ομοσπονδίας». Αυτά, μεταξύ άλλων, ανέφερε στο τελευταίο συνέδριο πριν έναν χρόνο η βουλευτής του Πα.Σο.Κ. Εύα Καϊλή.

Εάν η μεταναστευτική πολιτική της Ομοσπονδίας παρέμενε ζωντανή, ανανεωμένη σε πρόσωπα και θέσεις, ενημερωμένη και πληροφορημένη και συμμετέχουσα σε κάθε τι που την αφορά, εντός ή εκτός της Σουηδίας, εκμεταλλευόμενη εποικοδομητικά την αμέριστη συμπαράσταση της Ελληνικής και της Σουηδικής πλευράς, τότε το μέλλον της θα ήταν σίγουρα, ευοίωνο και οι ελπίδες αναπτερωμένες. Όμως, ούτε Ελληνική νεολαία υπάρχει, δυστυχώς, που να ενδιαφέρεται για το μέλλον της, για την πολιτιστική της ταυτότητα, για τις ρίζες της, ούτε Ελληνική Ομοσπονδία Νεολαίας που να δικαιολογούνται τόσα μεγάλα επιδόματα. Άρα ο νοών νοείτο.

Αυτούς που αύριο θα είναι 5 με 6 χρόνια γεροντότεροι (πουρέδες ή χούγιαυλα), ποιοι νέοι θα τους διαδεχθούν; Ίσως αυτοί που ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ τα επιδόματα. Αλλά από ό,τι φαίνεται δεν υπάρχει συνέχεια, ούτε από νεολαία ούτε από… γερολαία για να διαδεχθεί αέρα κοπανιστό και φρου φρου κι αρώματα, γαρνιρισμένα με επιδόματα.

Διά χειρός
Γιώργου Κουβάτσου

We are only in it for the moneyWe are only in it for the money!

Advertisements

17 Responses

  1. Κ. Κουβάτσο,

    Είναι όντως λυπηρή η σημερινή κατάσταση της Ελληνικής παροικίας στη Σουηδία. Τα στη Σουηδία Ελληνικά πολιτικά κόματα που δρούν έχουν την μεγάλη ευθύνη και αυτό είναι αναμφίβολο και οφθαλμοφανές, όπως οφθαλμοφανής είναι και η αδυναμία που συνοψίζεται και στην ΟΕΣΚΣ και στις Κοινότητες να παίξουν κάποιο πρωτεύοντα ρόλο που και μας αντιπροσωπευει και μας προβάλλει .

    Βλεπουμε λοιπόν σήμερα την ΟΕΣΚΣ να παίζει ρόλο κοινότητας, αντί να ηγείται να προτίνει και να συντονίζει.
    Βλέπουμε τους ηγέτες της να αυτοχειροτονούνται σε ισόβιους και επίτιμους Σύνεδρους συμπεριλαμβανομένου και του δικαιώματος να επανεκλέγονται στο ΔΣ χωρίς να είναι εκλεγμένοι αντιπρόσωποι Κοινοτήτων.

    Αυτό κατά την γνώμη μου είναι κατάντια! Ένας λόγος παραπάνω δε, ότι επικροτείται η διαιώνιση της κατάντιας απο το Συνεδριο της ΟΕΣΚΣ και την αλλαγή που πέρασε στο Καταστικό!

    Τι εννοώ:
    Ενώ, δηλαδή, κάθε δημοκρατική οργάνωση προσπαθεί να αποφεύγει τους αιωνόβιους, για να δύναται κάθε φορά να “ξεκολάει” από τα κατεστημένα (και στημένα), να επιτρέπει σε περισσότερους να έχουν λόγο και να μπορεί να ατενίζει “απελευθερωμένα” το μέλλον και τους νέους προβληματισμούς, ενώ όλοι λίγο πολύ προσπαθούν να περιορίσουν τις θητείες των εκάστοτε “ηγετών”, στην ΟΕΣΚΣ (και μάλιστα περισσότερο σ’ αυτή την ίδια) εντοπίζουμε να επικρατεί και έχει περάσει και από το Καταστατικό η “διαιώνιση” του είδους των ολίγων και των επιτήδιων!!
    Και θέλω να έπιστήσω την προσοχή σας σ’αυτό επειδή το θεωρώ θέμα ουσίας!

    Δεν μπορώ να καταλάβω πως ένα υγιές σκεπτόμενο κόμα, είτε είναι ΚΚΕ είτε ΣΥΡΙΖΑ, επί σειρά ετών δραστήριο στο μεταναστευτικό κίνημα και στην ΟΕΣΚΣ, με πολλές φανφάρες για δημοκρατία και δημοκρατικές διαδικασίες έχει πέσει σε τέτοιο λάκκο!

    ->> Και αναφέρομαι σε αυτά τα κόματα διότι δικά τους ευρήματα και προτάσεις είναι αυτή η διαιώνιση και ο νομικός, καταστατικός πλέον “χειροτονισμός σε αιώνιους” της “παρέας του Κομνηνού, Ουλή” στα Προεδρεία (που ήδη πατούν εικοσαετίας) από το Συνέδριο. Όταν βρέθηκαν να ελέγχουν το Συνέδριο, λόγω αποχώρησης του ΠΑΣΟΚ, βρήκαν την ευκαιρία και το πέρασαν και στο Καταστατικό!
    Και τι φυσικώτερο απο το να υποστηρίζεται αυτή η πρ’οταση από τον Μ.Τερζάκη της ΝΔ (κολητού του Κομνηνού Χαιδευτού στις “αναπτυξιακές” μελέτες).

    Δεν θέλω να μιλάω για λαμόγια, αλλά πείτε μου Ποιός παππάς δεν θέλει να αγιάζει τα γένεια του ??

    Δεν μπορώ παρά να καταλήξω στο ότι οι καρέκλες, τα αξιώματα και τα προσωπικά συμφέροντα είναι πρωτίστως τα κύρια χαρακτηριστικά που διακατέχουν όσους γλυκάθηκαν και προφανώς εμέθυσαν από την δύναμη της εξουσίας. Η ιδεολογία, η αξιοπρέπεια και η ανιδιοτέλεια είναι για την θεωρία και αμφιβάλλω άν καν έρχονατι σε δεύτερη μοίρα. Και στην ΟΕΣΚΣ έχουμε πολλά τέτοια παραδείγματα.

    Πιθανό τα κόματα να παίρνουν απόσταση από τα άτομα (γιατί τα κόματα είναι ιδέες που πρέπει να υλοποιηθούν από τα άτομα), δεν το είδαμε όμως αυτό ακόμα. Ομως δεν μπορώ αυτή τη στιγμή παρά να ταυτίζω τα κόματα με τα άτομα, είτε ΟΕΣΚΣ, ΚΚΕ και Κομνηνός είναι αυτό, είτε Βατοπέδιο, Καραμανλής και ΝΔ είναι ευτό, είτε ΣΙΕΜΕΝΣ, Σιμίτης και ΠΑΣΟΚ. Ταπεινή μου γνώμη.

    – Πώς είναι ,τότε, λοιπόν δυνατόν να προοδέψουμε με αυτούς τους ανθρώπους, αφού μόνο την φωνή τους θέλουν να ακούν και θεωρούν ότι είναι στο απυρόβλητο? .. και πώς είναι δυνατόν να ακούμε στις προσκλήσεις τους για δραστηριότητες που περισσότερο την αυτοπροβολή τους και στο προσωπικό τους συμφέρον αποσκοπούν? Και προπαντώς, πώς είναι δυνατόν να μας προσκαλούν άνθρωποι για διαδηλώσεις στη Σουδία και συμπαράσταση στην εργατική τάξη της Ελλάδας, όταν οι ίδιοι είναι είτε ύποπτοι, είτε σεσημασμένοι, για οικονομικές ατασθαλείες κι έχουν καταχραστεί τα bidrag και τα βοηθήματα από 2 χώρες??

    Κ. Κουβάτσο, μη την ψάχνεται πολύ!
    Η παροικία μας δεν χρειάζεται τις ελληνικές πολιτικές παρατάξεις εδώ σήμερα. Ίσως έπαιξαν κάποιο ρόλο κάποτε, επι δικτατορίας. Σήμερα αυτά ξέφτισαν.

    Καθαρά μυαλά χρειαζόμαστε και ανθρώπους με όραμα και χρόνο να τραβήξουν μπροστά. Ανθρώπους που δεν τους ενδιαφέρει τι λέει το ΚΚΕ, το ΠΑΣΟΚ, ΝΔ κλπ, που δέν θα καθίσουν να μπλεχτούν σε συζητήσεις μαζύ τους (όποιος μπλέκεται με τα πίτουρα τον τρώνε οι κότες).

    Οι σημερινοί ηγετικοί τύποι στις Κοινότητες, και κατά συνέπεια και στην ΟΕΣΚΣ, έχουν ακόμα, διατηρούν, γαλουχήθηκαν και διακατέχονται από κατάλοιπα πολτικών διπληκτισμών χρονικών εποχών που προηγήθηκαν την μετανάστευσή τους στη Σουηδία. Δεν σου λέει τίποτα η ηλικία τους??
    Άλλωστε οι περισσότεροι ήρθαν εδώ αρχές του -70, πράγμα σχετικά πρόσφατο. Το ελληνικό πολιτικό “σαράκι” ζεί και κάποιοι το διαιωνίζουν. Μη πας μακρυά, κοίτα ποιοί είναι στις Κοινότητες, απο τους θαμώνες τους μέχρι τα ΔΣ τους και θα καταλάβεις.

    Οταν ξεφύγουμε κι απελευθερωθούμε από αυτά, μόνο τότε μπορεί να δούμε άσπρη μέρα.

    Για το λόγο αυτό θεωρώ ότι είναι πρέπων να αλλάξουν πρόσωπα και πραγματα και στην ΟΕΣΚΣ και στις Κοινότητες.

    ΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΟΣΟ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!

    δια χειρός,
    Σφήνα

  2. ke meta irthan i melises……..

    osa den ftani i alepou, ta kani kremastaria.

    pios sas empodizi “lampera“ ke “anixta“ miala na erthete stiskinotites na tis alaksete?

    me tin epifitisi sas ke mono tha ginoun ola afta`?
    i enoite oti esis tha sxediazete! ke ta koroida tha trexoun na ilopioun?

    paramithia tis xalimas ke prasina aloga i paparies pou grafete ke lete.
    apopsi mou

    dia xiros
    meletirou

  3. Bre trompa melethre afou den katalaveneis ellhnika giati xonesai pali?. Mhn zalizeis to kahmeno to mialoudaki sou giati den tha se vgalei mexri to xeimona. Afise tis sovares sizitiseis gia tous anthropous me myalo kai gyrise sto chouliaro mantri mazi me tous allous vremenous aplytous tavladorous typou Papakosta kai Mparzoka

    Afta sas leei o Oulhs na lete re zoa? Me sike ekloges h me ta aionobia melh sthn omospondia Komnhno kai tou allou tou gyftou tou Terzaki. H me ta akthikia tou Pasok Paita h tou Kalarh kai ton Gkogkou. Eno apo thn allh o poulhmenos o Eustratiadhs ths ND pou to pezei parthena
    Oust apo do lamogia alla esy apalasesai logo vlakias
    Dia xeiros
    KakaE

  4. Kales oi thewreies kai ta logia alla pws tha allaksoun ta pragmata xwris drash apo esas tous “swthres” ths paroikias?
    Eukolh h kritikh kai deilia to na krybeste pisw apo maskes kai pseudwnyma, na brizete kai na katasykofanteite. Eiste kotes!
    Bgeite apo to mantri pou sas kleisane vre kompleksikoi kai kante kati pio epikodomhtiko apo to na brizete sta bloggs krymenoi sthn anwnymia sas.

  5. @ Goneas
    Έχουμε επανειλημμένως προκαλέσει και ξανά προκαλούμε το οποιοδήποτε σταλινοβρομόσκυλο και τραμπούκο του σταλινοφασιστικού κούκου-ε της Παπαρήγας να μας πει τι από όλα όσαν έχουν γραφτεί εδώ είναι συκοφαντία.
    Θα πρέπει να είσαι πολύ πορωμένο κομούνι εάν δεν βλέπεις ότι και επώνυμοι έχουν εκφραστεί. Λοιπόν, τι έχεις να πεις στους επώνυμους;
    Και ποιος σου είπε ότι εμείς είμαστε σωτήρες;
    Δεν αφήνεις τις μαλακίες της απολιθωμένης Παπάρως και των Μαΐληδων, λέω γω! Δεν περνάνε αυτά σ’ εμάς. Κάτι το συγκεκριμένο έχεις να μας πεις; Κομπλεξικό ανθρωπάκι!

  6. “δεν βλέπεις ότι και επώνυμοι έχουν εκφραστεί.”

    Φυσικά επωνυμα γραφουν ο Κος Κουβατσος και ο Τιμολεων Κ…….. ΟΛΟΙ οι άλλοι, αν ειναι αλλοι και οχι οι ιδιοι …….δανείζονται την μάσκα του Ζορρό η κανενα φερεντζε.

    Φενετε οτι δεν εχουν κοτσια να γραφουν με το ονομα τους και για αυτους ειναι κατι σαν ηδονοβλεψία …την βρησκουν στα κρυφα 🙂

  7. H malakia sas exei xtipisei katakoutela se oloys esas poy grafetae se ayto to blogg. Apo th poly malakia, mizeria kai monaxia edw sth Souhdia skotonosaste poios tha arpaxei ta ekatomyria ths omospondias kai ths steghs me to prosxhma toy patriotismou kai twn komatwn. Breitai kana kalo thiliko edw sth Souhdia na hremhsete. Doxa to theo karga gynaikes yparxoun. Alla oute arsenikos gatos den sas plhsiazei me th bromia kai malakia poy sas dernei sta katagwgia, steges kai koinothtes poy symfireste.

  8. Pali mas vgeike o stalinoxouliaras na mas pei gia sothres. Afta na ta peis sthn mpouxesa ton arxigo sou ton Komnhno . mIlas gia maskes re masone myasma .
    Kala sas kanoune kai sas kseftelisane polles fores

    Elzorro70 o monos tropos na katalvoune ta zoa ths chouliarosanidas einai mono oi sfaliares. Mhn xalate faia oussi an apantate sta apovrasmata typou Sunodino, Pavlidi, Papakosta , Granpuzi.

    Oso gia thn tyrogalou thn Skopianh thn Pasxou san klameno….. kathotane to savvato thn valane fimotro giati tous exei xantakosei ta koumounia

  9. Τι έγινε ρε σταλινοφασιστοβρομόσκυλο Τμολέοντα και λοιποί της σταλινοπατσαβούρας της Παπαρήγας; Δεν σας δίνει κι εσάς κάνα φράγκο ο απατεώνας κουραδοποιός ο Χαϊδευτός και ο σταλινοφασιστοτσάμης ο Ντορής ο Χουλιάρας ο κουτάλας; Όλα στην παλιοσταλινοβρόμα τη γκιόσα του και στην τσαρίνα των Σκοπίων τη δήθεν κτηματομεσίτρια, την απατεώνισσα Πάσχου τα δίνει;
    Σιγά μη σας αφήσει η Πάσχου να πλησιάσετε τα ταμεία της καφετέριας!
    Προσοχή, η σκύλα δαγκώνει!

  10. Πιστεύω ότι πρόκειται για άτομα ειδικών….. περιπτώσεων και ειδικών … αναγκών, χεδόν όλοι οι σύμβουλοι της ομοσπονδίας. Άλλως δεν εξηγείται η πρωτοφανής επιμονή των, στο να κατέχουν θέσεις χωρίς νόημα και χωρίς αντικείμενο εργασίας, που δεν τους ανήκουν αφ’ ενός και αφ’ ετέρου να ανέχονται το χοντροειδές ΔΟΥΛΕΜΑ, της τρόικας των per un pugno di dollari………
    Λίγα τα ψωμιά τους.

  11. ΧΕΖΩ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΑΣΑ 25 ΜΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗΣ ΑΡΒΥΛΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΠΕΡΕ ΜΟΥ
    ΧΕΖΩ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΒΑΖΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΑ ΜΟΡΦΩΣΗ
    ΧΕΖΩ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑΤΙ ΠΛΗΡΩΝΩ ΑΚΡΙΒΑ ΤΟ ΙΚΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ 1 ΜΗΝΑ ΣΤΗΝ ΟΥΡΑ ΝΑ ΒΡΩ ΓΙΑΤΡΟ KAI ΦΑΚΑΛΛΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙ
    ΧΕΖΩ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΗΝ ΦΤΩΧΗ ΤΑΞΗ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΟΡΦΩΣΗ
    ΧΕΖΩ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑΤΙ ΠΛΗΡΩΝΩ ΔΙΟΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΜΑΝΙΟΛΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΠΑΤΡΩΝ
    ΧΕΖΩ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΚΛΕΦΤΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ
    ΧΕΖΩ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ 2 ΜΠΑΣΤΑΡΔΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ
    ΧΕΖΩ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑΤΙ ΔΙΝΕΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕ ΝΟΝΟ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΠΑΝΙΟ
    ΧΕΖΩ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑΤΙ ΓΚΡΕΜΙΖΕΙ ΤΗΣ ΚΑΛΥΒΕΣ ΣΤΟ ΑΙΓΑΛΕΩ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΤΙΣ ΒΙΛΕΣ ΣΕ ΒΑΡΚΙΖΑ ΠΕΝΤΕΛΗ
    ΧΕΖΩ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑΤΙ ΕΦΑΓΕ ΤΟΣΟ ΚΟΣΜΑΚΗ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑΤΗΣΤΙΡΙΟ
    ΧΕΖΩ ΤΟΥΣ 300 ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑΤΙΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΗ ΛΙΜΟΥΖΙΝΑ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΓΙΑ ΛΑΠΤΟΠ………………………………..
    ΣΕ ΧΕΖΩ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ ΓΙΑΤΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ ΕΒΑΛΕΣ ΦΥΛΑΚΗ……

  12. Κε συμπατριώτα, θα συμφωνούσα απόλυτα με όλα σου τα συνχεσίματα, με την διαφορά ότι ο προσδιορισμός είναι ΛΑΘΟΣ.
    Αν το…..αφόδευμά σου προοριζόταν για τα 10.000.000 ιθαγενείς της άμοιρης και κατοικούμενης ,από λάθος κατοίκους, χώρας, και όχι για την ίδιαν την χώρα μας ,τότε ευχαρίστως συμμετέχω, στην αφοδευτικήν αυτήν τελετουργίαν.
    Παρ’ όλα αυτά όμως, αν και είμαστε εκτός ανωτέρω θέματος, συμφωνώ και επαυξάνω.
    Διά το σεμνόν
    Γ.Κ.

  13. Τι εγινε κε Κουβάτσο, είμαστε διακοπές? Αν ναι, Θα σου πρότινα να γράψεις κάτι, τη γνώμη σου, για την κοινωνική Πολιτική του σημερινού ΠΑΣΟΚ. Εννοώ συνταξιοδοτικό, ασφαλιστικό, εργασιακό, φορολογικό.

    Θ αμπορούσες να πιστέψεις ότι ένα σοιαλιστικό Κίνημα θα περνούσε μέτρα σαν και αυτά (που ούτε η ΝΔ δεν θα τολμούσε?).

    Και αφού αναπτύξεις τισ σκέψεις σου, θα ενδιέφερε να ακούσουμε τι σκεφτεσαι για το αναπτυξιακό (αν έχεις δεί τίποτα και τι πιστεύεις).

    Το φετινό καλοκαίρι θα ειναι καυτό (απο ειδήσεις και .. νομοσχέδια). Θα μας γράφεις?

  14. Προφανώς έχουν πάει όλοι, κι ο “Ζ”, διακοπές. Δεν κουνιέται φύλλο εδώ μέσα.

  15. Έχεις επιλέξει ευχάριστο όνομα, αφενός και αφετέρου με τιμάς με το ενδιαφέρον σου αά ακούσης την αποψή μου. Σε παραπέμπω, λοιπόν στην ίδιαν σελίδα και στην ημερομηνία 2009 /09/20. Τίτλος Η ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΕΝΟΣ ΑΛΛΟΥ ΠΑΣΟΚ. Σήμερα ,αυτό που έχω να πω σαν συμπλήρωμα, είναι ότι, αυτά τα περί Σοσιαλισμού , Αριστεράς, Δεξιάς, (κομμουνισμού, δεν αναφέρω καν, διότι θα χαρακτηριζόμουν ψυχοανώμαλος), είναι σαν τις μαστίχες τις πολυμασημένες, που μετά από κάποια στιγμή, τις φτύνεις γιατί σου κούρασαν τα σαγώνια. Η κατά το λαϊκότερον …των οπισθίων τα εννιάμερα. Όσο για τα κοστούμια που αναφέρεις, συνταξιοδοτικό, ασφαλιστικό, εργασιακό, φορολογικό, τα έχουμε καθημερινής χρήσης εδώ στη Σουηδία και δεν με εντυπωσιάζουν. Επειδή δε στην Ελλάδα, δέκα εκατομμύρια αρπάχτρες, δεν γνώριζαν τι αίμα κιί ιδρώτας έχει χυθεί και χύνεται εδώ για να τα αποκτήσουμε, καιρός είναι να περάσουν πρώτα από το στάδιο του “ζουρλομανδία” και όσοι επιβιώσουν, θα απολαύσουν τα καινούργια μοντελάκια. Εάν διερωτάσαι με ποιο κόμμα είμαι, σου απαντώ χωρίς ΦΟΒΟ και ΠΑΘΟΣ ότι είμαι με την κυβέρνηση την σημερινή, επειδή πέραν από αυτήν το ΧΑΟΣ (παπαρήγοσαμαροπτώχευση και μη χειρότερα). Αυτή τη στιγμή, αγαπητέ, είμαι κάπου στον ήλιο ξαπλωμένος και φοράω ένα από τα κοστούμια που προανέφερες. Διά το γραπτόν Γ.Κ.

  16. Παρεμβολή σαν συμπλήρωμα. Παρακαλώ να επιληφθεί ……..ο δαίμων του τυπογραφείου το εξής….μετά την λέξη ΠΑΘΟΣ,….ότι υποστηρίζω την κυβέρνηση του Πα.Σο.Κ., και πιστεύω ότι θα τα καταφέρει, κατά τα άλλα απλός ψηφοφόρος και κατ ανάγκην, εφόσον είναι και συνταγματική υποχρέωση.

  17. Εφόσον ο σοσιαλισμός είναι το προστάδιο του κομουνισμού, όπως λένε και οι… φιλόσοφοι, τα μέτρα του σοσιαλιστικού ΠΑΣΟΚ είναι απολύτως σωστά.
    Το σοσιαλιστικό ΠΑΣΟΚ απλώς προετοιμάζει το έδαφος για να περάσουμε μέσα σε λίγα χρόνια στον επίγειο παράδεισο του κομουνισμού του κούκουε της Παπάρως σαν… αυτόν της κομουνιστικής Κίνας. (Πάνω από 12 ώρες εργασίας την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα για μια κούπα ρύζι).

Comments are closed.