ΜΑΤΑΙΕΣ ΕΛΠΙΔΕΣ ΚΑΙ ΜΑΤΑΙΕΣ ΦΑΝΤΑΣΙΕΣ

Επειδή την σήμερον ημέρα ο χρόνος και η ψυχική διάθεση είναι από τα πλέον πολύτιμα αγαθά που διαθέτει κάθε ελεύθερος άνθρωπος, πριν φθάσει στο σημείο να τα διαθέσει, το μελετάει αρκετά, πριν τα καταναλώσει άσκοπα και πάνε χαμένα. Έτσι και στην προκειμένη περίπτωση το σκέπτομαι πριν αποφασίσω να κοσκινίσω κριτικώς το πλήθος των ιστοσελίδων ή του καθημερινού τύπου ελληνικού ή σουηδικού. Εξάλλου δεν είμαι και επαγγελματίας δημοσιογράφος ή έμμισθος γραφιάς σε κανενός το έντυπο. Απλούστατα μου αρέσει να «μοντάρω», να συνθέτω δηλαδή, λέξεις και έννοιες και όχι πράγματα.

Ενεργώ, όπως ενεργούσαν οι παλαιοί εκπαιδευμένοι κομμουνιστές, οι οποίοι είχαν σαν αρχή να μην πιστεύουν στην κομμουνιστική πραγματικότητα (δεν τους συνέφερε για ευνόητους λόγους), αλλά πίστευαν στην κομμουνιστική ορολογία. Έτσι και εγώ γράφω, επειδή μου αρέσει η λεκτική σύνθεση εννοιών, προσαρμοσμένη σε διάφορα γεγονότα της καθημερινότητας ή ιστορικά συμβάντα άκρως ενδιαφέροντα είτε σουηδικής είτε ελληνικής προέλευσης. Είτε αρέσουν είτε δεν αρέσουν, ευχάριστα ή δυσάρεστα. Μ’ αρέσουν οι κρίσεις οι επικρίσεις, τα σχόλια, οι κριτικές, δέχομαι και τα πικρά και τα ξινά, από οπουδήποτε κι αν προέρχονται. Όμως, δεν μ’ αρέσουν οι αρρωστημένες φαντασιώσεις και τα ψέματα για δημιουργία εντυπώσεων. Με αηδιάζουν πολύ περισσότερο όταν καλύπτονται από την… μπούρκα της ανωνυμίας. Επειδή όμως επέλεξα, αυτό το είδος της γραφής και της δημοσίευσης των… προϊόντων μου, προσποιούμαι αδιαφορία και ως μη έχων αλλιώς να αντιδράσω, φυσικά. Εκ τούτου λοιπόν το ενδιαφέρον μου για το τι γράφουν οι άλλοι ή σε τι θέματα αναφέρονται και ποιους υπονοούν ή είναι μηδαμινό έως ανύπαρκτο.

Και αναφέρομαι συγκεκριμένα στις υπάρχουσες ιστοσελίδες. Τις προάλλες, λοιπόν, κάποιοι φίλοι με πληροφόρησαν ότι η… διαρκώς πετροβολούσα απέναντι ιστοσελίδα με συγκαταλέγει μεταξύ των μελών «μιας μικρής αντιδραστικής ομάδας, που κυριαρχεί στην πρώην ενορία Αγίου Ιωάννη και έχει οδηγήσει την Στέγη σε τέλμα». Έμεινα κατάπληκτος από τις βλακείες και τις ηλιθιότητες που γράφουν και δημοσιεύουν. Δεν μπορώ να κατανοήσω τι είδους απαιτήσεις έχουν από τους εαυτούς τους από την κοινωνία και τα παιδιά τους. Αποδεικνύουν ότι το μυαλό τους είναι ακόμη μυαλό παιδιού πρώτης δημοτικού (βεβαίως και δεν υφίσταται θέμα αποπλάνησης ανήλικου, καθότι και τας φρένας των διατηρούν, γνωρίζουν δέ, ενσυνείδητα, πότε θα εκδίδονται ως άλλες Κασσιανές… τα γραφόμενά τους, το αποδέχτηκε και ο δικηγόρος τους και τα χρονάκια τους τα έχουν να μη βασκαθούν).

Δεν κατάλαβα πώς βρέθηκα ανάμεσα σε ανθρώπους, που δεν έχω ούτε άμεσες ούτε έμμεσες καν σχέσεις. Απλώς διότι έτσι έτυχε. Πολλά δε εξ’ αυτών των ονομάτων μου είναι τελείως άγνωστα. Πιστεύω όμως απόλυτα ότι πρέπει να είναι ενδιαφέροντες τύποι, άνθρωποι κοινωνικής καταξίωσης και ότι αγωνίζονται για την Ελληνική Παροικία χωρίς κομματικά κίνητρα και χωρίς να τους κατηγορεί κανείς ότι έκλεψαν τον εξοπλισμό και την επίπλωση της Στέγης. Κανείς επίσης δεν έγειρε κατηγορία εναντίον τους ότι καταχρώνται τις διάφορες κρατικές χορηγείες, προς ανύπαρκτες ή υπερφουσκωμένες μελών, νεολαίες και συλλόγους γυναικών, όπως διαδίδεται. Όπως τόσα εκκρεμούν εναντίον σας, κυρίες και κύριοι της μουσκεμένης σανίδας, από ξύλο απελέκητο. Διότι μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου των κατηγοριών είστε υπόλογοι και ύποπτοι έναντι των νόμων. Άρα καλύτερα να συμπεριλαμβάνομαι μεταξύ αυτών, παρά με εσάς, που από τα γραφόμενα σας, αποδεικνύετε ότι ούτε εσείς οι ίδιοι, γνωρίζετε τι είδους «τύποι» είστε. Θα σάς αναφέρω εγώ λοιπόν τι είδους «αγέλη λυκοειδών» είστε. Είστε ένας πυρήνας ολίγων με σαθρές (σάπιες, ετοιμόρροπες από το πολύ… βρέξιμο) βάσεις και αρχές.

Τις βάσεις, τις βρήκατε έτοιμες, μετά την μεταπολίτευση, φτιαγμένες από άλλους και τις συντηρείτε, ακόμη με τα… δόντια (άλλων μασέλες), εκμεταλλευόμενοι στο έπακρον τις αδυναμίες άλλων καθώς και την εθελοτυφλία των σουηδικών υπηρεσιών και των εδώ ελληνικών, εν μέρει. Τις αρχές τις κληρονομήσατε κι αυτές από τις «γιάφκες» του ΚΚΕ που είναι στην Ελλάδα. Σαν πρώτη Αρχή έχετε την παλαιά αρχή των Ιησουιτών «ο σκοπός αγιάζει τα μέσα» που από τον κομμουνισμό σπρώχτηκε στα υπέρτατα όριά της. Άλλη κύρια αρχή που κληρονομήσατε, αυτά βέβαια δεν τα γνωρίζετε, διότι είστε «περιτύλιγμαχωρίςπεριεχόμενο», είναι αυτό που έγραφε ο Λένιν, «Ηθικό είναι ό,τι εξυπηρετεί το συμφέρον του κόμματος. Η ηθική μας υποτάσσεται τελείως στον ταξικό αγώνα του προλεταριάτου. Αν το συμφέρον του κόμματος εξυπηρετείται από το ψεύδος, είναι ηθικό. Αν ένα έγκλημα προωθεί την υπόθεση της κατάληψης (σ.σ. Στέγης, ΕΡΤ 3 στη Θεσσαλονίκη, π.χ.) ή της διατήρησης της εξουσίας από το κόμμα (σ.σ. ΟΕΣΚΣ), τότε το έγκλημα αυτό είναι ηθική πράξη». Στιγμές της Ρωσικής Επανάστασης. Εσείς όμως οι κρυμμένοι και μουσκεμένοι, της ιστοσελίδας, δεν τα γνωρίζετε αυτά. Είστε ανίδεοι και άσχετοι περί κομμουνισμού (Εν σαρκίω και η ευδαιμονία σας). Άλλη αρχή σας είναι να χρησιμοποιείτε ασυνείδητα πάντα, καθότι άσχετοι, διάφορα παραπλανητικά γραφόμενα με σκοπό να αποκοιμίσετε και να εξαπατήσετε τον περίγυρο του Ελληνισμού.

Άμοιρα παιδιά του σχολείου. Είστε πιστοί, τέλος, και σε μια άλλη αρχή. Την αρχή τής Ανεντιμότητας. Οι παλαιοί κομμουνιστές μετέφεραν τα δικά τους ελαττώματα στον «εχθρό». Απέδιδαν σ’ αυτόν τις δικές τους κακές προθέσεις, φορτώνοντάς τους τις συνέπειες των δικών τους ενεργειών (για ψάξτε στις κουζίνες σας, όλο και κάποια Miele θα βρεθεί που αγοράστηκε για λογαριασμό της Στέγης). Έτσι και εσείς κατηγορείτε τους άλλους για τα καμώματα τα δικά σας. Είναι απορίας εύλογο πώς η Ελληνική Πρεσβεία δεν ανησυχεί για τον διασυρμό εξαιτίας σας, της Ελληνικής Παροικίας. Καθότι… διακριτικές σχετικότητες διασυνδέσεων, υπάρχουν.

Διά ταύτα επαναλαμβάνω, ενηλικιωθείτε, αφήστε τις ανήλικες βλακείες σας κι ασχοληθείτε με κάνα σοβαρό θέμα ουσίας, για να έχω κι εγώ με κάτι σοβαρότερο να ασχοληθώ εάν ασχοληθώ με εσάς εκ νέου.

Φιλιά. (για να σκάσει κι ο Ιούδας απ’ το κακό του).


Διά χειρός
Γιώργου Κουβάτσου

4 Responses

  1. Και νόμιζα ότι θα γραφόνταν κάτι σοβαρό αλλά μετα την δεύτερη παράγραφο κατάλαβα και πάλι ότι και πάλι ωμό αντικομμουνισμό θα διαβάσω!

    Γράφεις και πάλι χωρίς να παραθέτεις στοιχεία. Που το διάβασες το τσιτάτο του Λένιν, σε κανέναν Μανδραβέλη; Για πες μας και την πηγή σου…για να μορφώσεις και εμάς τους αμόρφωτους.

    Επίσης να σου υπενθυμίσω ότι στη Σουηδία που ζούμε μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου κάποιος είναι αθώος και ΟΧΙ ένοχος. Μάλλον θα το ήθελες αυτό για να έχεις να λες. Αν δεχτούμε τον συλλογισμό σου για την Ελλάδα χιλιάδες κομματικοί σου φίλοι του ΠΑΣΟΚ θα ήταν κάπου αλλού όπως και βέβαια χιλιάδες άλλοι από την ΝΔ μιας και τα σκάνδαλα είναι κανόνας και όχι εξαίρεση.

    Πες μου μια φορά που οι φίλοι σου από τη Στέγη, στυλ Σανδάλης, έκανε μήνυση και δικαιώθηκε. ΚΑΜΜΙΑ! Πιστεύεις ότι οι Σουηδοί είναι ηλίθιοι; Ασφαλώς και όχι, απλώς δεν υπάρχει τίποτα και το μόνο γραφικό της υπόθεσης είναι μια ομάδα, που και εσύ ανήκεις, να γράφουν…για να γράφουν.
    Στη Σουηδία, τους λένε αυτούς τους γραφικούς τύπους, rättshaverister.

    Και εσύ τέλος κατηγορείς για τα κακώς κείμενα, τους κακούς κομμουνιστές…και βέβαια συνεισφέρεις στον ελληνισμό στη Σουηδία με σοβαρά θέματα ουσίας…όπως το παραπάνω. Αντε και ασχολήσου με τις συντάξεις που μειώνονται, τους μισθούς που παγώνουν, τις ιδιωτικοποιήσεις, τον ευρωστρατό και άλλα πολλά. Αλλά ξέχασα, εσύ υπερασπίζεις τον καπιταλισμό και είσαι μάλλον αυτός που πρόσφερε τον μισθό του στον Γιωργάκη τον Παπανδρέου…ή στους σουηδούς καπιταλιστές (το ίδιο είναι)

  2. Ti egine shmera me to dikasthrio tou Synodinou re paidia mhpos mporei kanenas na mas enhmerosei?

  3. Προλετάριε, έχεις Λόγο, σωστή Κρίση (ίσως όχι αντικειμενική) και δεν είσαι Επιπόλαιος. Γιαυτό αξίζει τον κόπο να συνδιαλεχθώ μαζί σου, διευκρινιστικά. Το τσιτάτο αυτό του Λένιν, όπως το αποκαλείς, τό άντλησα από δύο πηγές. Φρασεολογικα από το «Collected Works» 1935 International Publishers Co.N.Y. Μετάφραση Γ. Παπαδημητρίου 1957. Η δεύτερη πηγή ήταν την δεκαετία τού 60, όταν νεαρός σπουδαστής κι εγώ, μέλος της Ο.Ν.Ε.Κ., βλέπαμε με δέος και θαυμασμό, τους Λαμπράκηδες, για το σθένος και την πίστη τους για τα κοινά Ιδανικά και συνθήματα Ψωμί- Παιδεία- Ελευθερία- 114.
    Τα ίδια πρόσωπα ανταμώσαμε στην πορεία της ζωής, την δεκαετία του 1970, απογοητευμένους, πικραμένους, προδομένους με τις αριστερές Ιδέες στην ψυχή και στο μυαλό, από τους δικούς τους…. τα παν θοράν, των ανώτερων κλιμακίων του κόμματος. Κι εμείς οι πιο χαλαροί το ψάξαμε το θέμα, το μελετήσαμε πολύ βαθειά και βρήκαμε άκρες, διαπιστώνοντας ότι είμαστε στην ίδια μοίρα με εσάς,…… προδωμένοι. Αυτές είναι στο περίπου οι πηγές μου.
    Ολοι φταίνε, ανεξαρτήτου ..χρώματος.
    Εγώ δέν ανήκω σε καμίαν απολύτως, ομάδα ή κλίκα. Αλλά όταν με προσκαλούν κάπου το θεωρώ τιμή μου να παραβρεθώ. Και στο Συνέδριο της Ομοσπονδίας με κάλεσαν και θεωρώντας το μεγάλη τιμή, πήγα. Αλλά με πρόδωσαν και μου διέψευσαν τις τελευταίες ελπίδες που είχα.
    Και εγώ εργαζόμενος του 8ώρου είμαι και «πουλάω την εργασία μου στους καπιταλιστές, στερούμενος μεριδίου στην κατανομή του κέρδους της παραγωγής» ,πού έγραφε και ο Μαρξ.
    Δυστυχώς ή ευτυχώς ζούμε σ’ αυτήν την πραγματικότητα.
    Να την αλλάξουμε. Ωραία! Και να πάμε ΠΟΥ;

    Γ.Κ.

  4. «Οι πιο άθλιοι και διεφθαρμένοι ψηφοθήρες είναι στην Αριστερά»
    Κυριακή 28 Μαρτίου 2010

    Σφοδρός πολέμιος της καθ΄ ημάς Αριστεράς, ο κ. Πάγκαλος εξαπολύει με κάθε ευκαιρία μύδρους κατά των δύο βασικών πόλων της. Στην κριτική τους για τις δικομματικές ευθύνες που υπάρχουν όσον αφορά τη δεινή οικονομική κατάσταση της χώρας, όπως διατυπώθηκε και προ ημερών στη Βουλή κατά την προ ημερησίας διατάξεως συζήτηση των πολιτικών αρχηγών διά στόματος της κυρίας Αλέκας Παπαρήγα και του κ. Αλ. Τσίπρα, απαντά ότι «επί της ουσίας ναι, πράγματι, τα δύο κόμματα εξουσίας δημιούργησαν το έλλειμμα και χρέωσαν τη χώρα, αλλά με αυτούς πλειοδοτούντες για να μαζέψουν ψήφους, διότι οι πιο άθλιοι, οι πιο διεφθαρμένοι ψηφοθήρες ήταν αυτοί που εξέφραζαν τα δύο κόμματα της κομμουνιστικής Αριστεράς». Οπως υποστηρίζει, «αυτοί πλειοδοτούσαν σε όλα τα συνθήματα, σε όλες τις απαιτήσεις, σε όλες τις συντεχνιακές παραμορφώσεις της αγοράς εργασίας. Αρα με ποιο δικαίωμα ασκούν κριτική τώρα;».

    Η «βεντέτα» με τον κ. Τσίπρα παραμένει ανοιχτή. Μπορεί οι συλληφθέντες για τον ξυλοδαρμό του προέδρου της ΓΣΕΕ σε πρόσφατη διαδήλωση να προέρχονται από τον λεγόμενο αντιεξουσιαστικό χώρο, όπως ανακοινώθηκε, ωστόσο ο κ. Πάγκαλος όχι μόνον δεν θα ζητήσει «συγγνώμη» , όπως τον έχει καλέσει ο πρόεδρος του ΣΥΝ, για τις βολές που επεφύλαξε κατά συνιστώσας του ΣΥΡΙΖΑ (της Κομμουνιστικής Οργάνωσης Ελλάδας- ΚΟΕ) για την επίθεση κατά του κ. Ι. Παναγόπουλου, αλλά τον (προ)καλεί να πάρει θέση σχετικά με τις δηλώσεις στελέχους της συγκεκριμένης οργάνωσης και μέλους της Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ, του κ. Ν. Γαλάνη, σύμφωνα με τις οποίες ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης «πριν από λίγα χρόνια ήταν κλητήρας της CΙΑ, στην περίπτωση με τον Οτσαλάν, ύστερα από λίγο καιρό μεταμορφώθηκε σε υπάλληλο των Γερμανών, όταν του ΄τριξαν τα δόντια,και τώρα συνεχίζει να είναι υπάλληλος των Γερμανών και του Ολι Ρεν, ενώ τελευταία μεταμορφώθηκε και σε υπουργό Προπαγάνδας του Χίτλερ». «Οσα κατήγγειλα τα άκουσα από τον κ.Παναγόπουλο και τα διάβασα στην επίσημη ανακοίνωση της ΓΣΕΕ την οποία πίστεψα περισσότερο από τον κ. Τσίπρα και την ΚΟΕ του. Τώρα ονόματα έχω, μια και πήρε τέτοιες διαστάσεις το θέμα. Δικαιούμαι να τα πω; Δεν θα με ρωτήσει πού τα βρήκα; Δεν θα πει τότε ότι είμαι χαφιές;» διερωτάται, καλώντας τον «να μας πει πώς αισθάνεται με την (προαναφερθείσα) δήλωση του στελέχους του». «Θα ήταν ενδιαφέρον αν αυτό είναι το ήθος του ΣΥΡΙΖΑ» λέει χαρακτηριστικά ο κ. Πάγκαλος.

Comments are closed.