ΠΡΟΔΟΜΕΝΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΕ!

ΠΡΟΔΟΜΕΝΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΕ!
(Μεταξύ σοβαρού και αστείου)
Πρόσκληση για ΣΥΜΠΟΣΙΟ Αμοιβαίας Ανοχής

Κάποιος κοινωνικά ωφέλιμος φίλος, είχε γράψει στο περιοδικό της Ομοσπονδίας τον Οκτώβριο του 2007, σ’ ένα άρθρο με τίτλο, ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ, το εξής χαρακτηριστικό: «Ας σταματήσουμε εδώ και τώρα τις ίδιες τακτικές των τελευταίων τεσσάρων χρόνων. Ας παραδεχτούμε ότι είμαστε όλοι ανίκανοι, μιας και δεν μπορέσαμε να ενωθούμε και να συνεργαστούμε και πάλι όλοι μαζί. Ας πάψουμε να πιστεύουμε και να λέμε ότι φταίνε οι άλλοι. Γιατί όλοι φταίμε επειδή κανείς μας δεν υποχώρησε, κανείς δεν συγχώρησε. Αντί δε να βγάζουμε διαπαραταξιακώς τα μάτια μας, ας φτιάξουμε μια επιτροπή που θα διοργανώσει μια γιορτή και θα την ονομάσουμε Γιορτή της Ενότητας, της Σύμπνοιας και της Ανοχής (Γ.Ε.Σ.Α.)».

Ο υπογράφων επιδοκιμάζοντας καθ’ ολοκληρίαν τις απόψεις τού πράγματι ωφέλιμου φίλου, έγραψε άρθρο «και τώρα τι κάνουμε» μέρος 2ον(Δεκέμβριος 2007), με τον εξής επίλογο: «Από τη μια δυσανασχετούμε που παραμένουμε εγκλωβισμένοι στο τέλμα και από την άλλη δεν θέλουμε να αποδράσουμε από αυτό, διότι… μάς εμπνέει το… όλοι οι άλλοι φταίνε εκτός από εμάς. Απέναντι σ’ αυτήν την κατάσταση της νοσηρότητας και της μιζέριας που είναι γνωστή σε όλους μας, γιατί την ζούμε, ας αρχίσουμε από εκεί που προτείνει ο συμπαθής φίλος και συγγραφέας… του 1ου μέρους της σειράς «και τώρα τι κάνουμε», με μια πρόποση με ελληνικό κρασί (όχι ούζο, είναι βαρύ), σε κάποια γιορτή που θα ονομάσουμε γιορτή της αποκομματικοποίησης του λογικού συμβιβασμού και της αμοιβαίας ανοχής».

Αυτά τότε εν έτι 2007 μ.Χ. Θα ήταν, βέβαια μεγάλη αφέλεια να πιστεύει κανείς ότι κατέχει το απόλυτο δίκαιο, σήμερα εν έτι 2010.

Αυτό αφορά όλους μας είτε επώνυμους (έλα και είμαι μόνος μου να γιατρευτεί ό πόνος μου), είτε ανώνυμους (η προσωποποιημένη δυστυχία), στην κοινωνία που ζούμε, αναφερόμενος στην προκειμένη περίπτωση, τις δυο, κυρίως, κύριες ιστοσελίδες. Αυτήν που με… ανέχεται παρέχοντάς μου φιλοξενία και την απέναντι, προς τα… αριστερά μας, αν βλέπουμε ευθεία, που με πετροβολάει, λες και είμαι… Πέρσης μοιχός. Ας φαντασθούμε δύο κονταρομάχους, του Μεσαίωνα πάνω στα μασκαρεμένα άλογά τους, με τις περικεφαλαίες τους κατεβασμένες, για λόγους ασφαλείας, τα δόρατα προτεταμένα και τις ασπίδες, για προφύλαξη του σώματος, ορμάνε κι όποιον πάρει ο χάρος υπό τα όμματα (περίπτωση ματάκηδων) ενός αιμοσταγούς πλήθους στις κερκίδες, που χωρισμένο στα δύο αλαλάζει ανάλογα με τις εξελίξεις της κονταρομαχίας. ΤΕΛΟΣ.

Η ιστορία του ανθρώπου δεν είναι τίποτε άλλο από μια εξιστόρηση παθών και παθημάτων. Πάθη, όπως ο θρησκευτικός ή ό πολιτικός φανατισμός ή προκαταλήψεις ή αδιαλλαξία και η μισαλλοδοξία (εμπάθεια, φανατισμός) υπήρξαν κύριες αιτίες για την πρόκληση ανυπολόγιστων ζημιών και για την μη επούλωση ανοιχτών ακόμη πληγών. Στο χώρο μας επικρατεί πολιτικός φανατισμός που στάθηκε αιτία για αδυναμία ανάπτυξης διαλόγου. Και όταν δεν μαθαίνουμε να συζητούμε, μοιραία μαθαίνουμε να μισούμε.

Ποιο όμως θα ήταν το μέσο εκείνο που θα συγκρατούσε και θα περιόριζε τελικά την διάσταση των απόψεων, το μέσο που θα απότρεπε την όξυνση και κάθε λογής ολέθρια συνέπειά της;

Πιστεύω απόλυτα στην αμοιβαία ανοχή. Ανοχή με την άρτια έννοια του όρου. Επειδή όμως σήμερα οι λέξεις έχουν υποστεί τέτοια φθορά ώστε να έχουν αποσυσχετισθεί από το αρχικό νόημά τους. Γι’ αυτό θα αναφερθώ στην ολοκληρωμένη έννοια του όρου. Σημαίνει αναγνώριση του δικαιώματος του άλλου να σκέφτεται, να εκφράζεται, σε όποιο ύφος και απόχρωση θέλει και να δρα όπως ό ίδιος έχει επιλέξει. Να πολιτεύεται δε με όποιον τρόπο επιθυμεί χωρίς να ασκείται βία οποιασδήποτε μορφής. Αυτού του είδους την ανοχή, πιστεύουμε, ως το καλύτερο καταπραϋντικό και θεραπευτικό μέσο για κάθε κοινωνική πληγή που προκύπτει από τον φανατισμό, την αδιαλλαξία, την προκατάληψη και την μισαλλοδοξία, γιατί όχι και την αγραμματοσύνη, δυστυχώς πολλών από τους κουκουλοφόρους, φερετζοφόρους, μπουρκοφόρους που μαστίζει την Ελληνική παροικία.

Ανέχομαι σημαίνει υπερασπίζομαι αλλά και μάχομαι για να έχει ο άλλος την δυνατότητα να διαφωνεί μαζί μου, να εκφέρει μια αντίθετη γνώμη από τη δική μου.

Σας προσκαλώ, λοιπόν, σε ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΑΝΟΧΗΣ για αμοιβαία ανοχή διαλόγου, για επίλυση των παντoιότροπων διαφορών μας. Επιλέξτε τόπο συνάντησης, αν όχι, επειδή εγώ είμαι «άστεγος» και χωρίς… οίκον, σας προσκαλώ στο ΕΛ.ΠΟ.ΣΤΕ.ΜΑ.ΚΑ.(πιέσατε το κουδούνι παραπλεύρως, δεξιά όπως κοιτάμε ευθεία και θα σας ανοίξουν, θα σας ενημερώσουν για τα περαιτέρω). Οι ειδικοί, κατόπιν προσωπικής, ολιγόλεπτης, διαλεκτικής συνομιλίας, θα σας κατατάξουν στους ανάλογους συλλόγους, όπως Τ.Α.Κ.Α., Δ.Ο.Ξ.Α., Σ.Ε.Λ.Π.Α., Γ.Α.Β., Γ.Ο.Β., ανάλογα με τις… ροπές, τάσεις και έξεις, ενός εκάστου. Αναμένομεν.

Διά χειρός
Γιώργου Κουβάτσου

44 Responses

  1. Giwrgo Kouvatso dialogo den thelei to kke souidias
    monon lefta theloun autoi.
    Den tous endiaferi i enwtita tou Ellinismou tis Souidias.
    Koukouedes souidias i alazoume i vouliazoume
    katalaveteto epitelous.

  2. Na plirosete eseis pou ta fagate

  3. Έχεις δίκιο Νίκο μας, εμείς τα φάγαμε από ΕΜΑΣ, εσείς όμως τα φάγατε από Ανατολικογερμανούς και εξακολουθείτε να τρώτε από …..εδώ και από ….εκεί. Γ.Κ.

  4. Ρε Γιώργαρε, ασπάζομαι την ιδέα σου, αλλά στο ΕΛ.ΠΟ.ΣΤΕ.ΜΑ.ΚΑ μόνο καφενειακές συζητήσεις γίνονται.
    Και τέτοιες έχουμε σ’όλες τις καφετέριες που συχνάζουν τα γκρεκιά.
    Ο Αντωνιάδης, που τότε (2005/6) έγραψε στην μπλάσκα της ΟΕΣΚΣ ότι ήθελε ένα Ελληνικό πάρτυ (χωρίς ούζα) στην Σόλνα, για να ενωθεί ο Ελληνισμός, 2-3 μήνες πρίν, στο Συνέδριο του Αντερστορπ, καταψήφισε την πρόταση της ΠΑ(Μ)ΚΕ για ενοτικό συνέδριο και ξαφνικά άρχισε να λαϊκίζει μέσω του περιοδικού της ΟΕΣΚΣ, αλλά ήταν μάλλον γιατί του κάνανε έξοση από την Στέγη και τον τραβούσε στα δικαστήρια ο Καστρινάκης.
    Κάτι ανάλογο έκανε και ο Ουλής έγγραφα.

    Τώρα, το ερώτημα είναι, θέλεις διάλογο ή μισείς? Εγώ νομίζω ότι εσύ θέλεις διάλογο, έτσι λιγάκι αψής όπως είσαι μόνο κάτι τέτοιο μπορώ να δώ.
    Για μένα όμως ΕΝΑ είναι σίγουρο, Αυτοί ΔΕΝ θέλουν διάλογο. Άρα τί θέλουν?
    Το συμπέρασμα το αφήνω για την αφεντιά σου!

    Συνέχισε να γράφεις όμως!

  5. H omospondia enimeronei tis koinotites kanontas taksidia stis poleis tis souidias opou uparxoun koinotites.Giati den mporei na kanei tin enimerwsi apo tin istoslida tis omospondias? Prepei na plirwnei ksenodoxeia fagita eksoda metakiniseis kai eksoda parastasews? meipws to kanei o komninos(kke) gia na krata ton mixanismo tou?
    Ean tous kopsoun ta epidomata oi souidoi tha figi to kke Souidias tin idia mera apo tin omospondia.

  6. Όπου δεν πίπτει ΛΟΓΟΣ πίπτει ΡΑΒΔΟΣ. Αναζητούνται οι ραβδούχοι. Γ.Κ.

  7. Distixws agapite georgie o dialogos pou theleis na ginei sinithws stin poreia ginete erythros monologos anef orwn.I sizitisi arhizei pantote me kalous ionous kai kataligei na ginete “kalimera gianni-koukia spernw”.opote opws leei kai o alos”stou koufou tin porta….pare tin porta kai fige”

  8. ΕΠΙΤΥΜΒΙΟ, ΠΡΟΣ ΕΚΛΙΠΟΝΤΑ
    Όλοι μας γνωρίζουμε καλά ότι υπάρχει στον καθέναν μας μια φωνή που μιλά, μια απλή φωνή που την καταπνίγουμε πολλές φορές. Έτσι και ΕΣΥ είχες απαιτητική, σαφή, ευθεία γραμμή στη φωνή ΣΟΥ. Τούτη η φωνή, τούτη η πηγή που στόμωνε, που αγωνιούσε για να βγαίνει το σωστό, ΕΦΥΓΕ. Η αλήθεια ενός ανθρώπου βρίσκεται μέσα του, εκεί βρίσκονται και τα πλούτη του. Εκεί και η πραγματική δύναμή του. Ας είναι ανάλαφρο το χώμα που σε σκεπάζει, ΑΓΝΩΣΤΕ ΦΙΛΕ!

  9. To kke souidias dixazei tous Ellines tis Souidias.
    Prepei kati na kanoun Pasok kai Nea Dimokratia.
    Ton Elliniko politismo kai tin paideia twn paidion mas,
    den prepei na ton afisoumai ston Komnino (kke).
    Ftanei pia apo to 1985 einai sto sumvouleio tis Omospondias Koinotitwn Souidias den ftanoun ta 25 xronia?
    kai apo to 1995 einai proedros tis Omospondias.
    Kamia proodos monon stasimotita kai dixasmos twn Ellinwn tis Souidias me ton Komnino(kke).

  10. Auto to kke (Detective) polla psemata grafei stin istoselida tou (vregmeni sanida) mia mas leei o Ilias Nikolaidis paei sto idruma Elliniki politistiki stegi twta mas leei paei geia proedros stin koinotita Solnas enw den einai alitheia oute to ena oute to alo
    pws na peistepsoume tote to kke?
    Ala me daskalo ton Komnino kai Xouliara(kke) ti tha mas lenai olo psemata.
    O xronos tha to dikdi edw eimaste.
    to kke etoimazete gia na elenksi to Idruma Elliniki Politistiki Stegi.Afou twra elenxei tin Omospondia kai to Sxokeio.

  11. O Houliaras (Dtective)apo tin poli ravienergeia pou einai ektethimenos kathe mera sto Karolinska ton Nikolaidi ton ehei kanei tiramola se oles tis koinotites idrimata omospondia PROEDRO.Ego proteino therapeia tou Detective Houliara me Nolvadex giati ta pola oistrogona ton peiraxan ston egefalo episis meta therapeia me Priknil (oistrogona apo egies ginaikes) gia kaliteri gonimotita kai telos treis kales sanidies apo tin Marika tou mpas kai sinelthei apo tis vlakeies kai ta psemata pou grafei stin vregmeni sanida.

  12. O Robin Hood (kke) diorthonei ton Detective(kke) pola psemata leme ase den paei o Nikolaidis Ilias stin stegi oute stin koinotita solnas oute stin Omospondia ws proedros.
    Ti na tou vroume twra alo einai kleftis den efere tin fotografiki mixani tou sxoleiou lete o Giatros na exei anaggi apo mia fotografiki mixani ?
    Gia kitate ti ginetai stin Omospondia kai afiste ta psemata sas.
    Thelete na mas kanete na ksexasoume ta tis Omospondias?
    Diagrafes koinotitwn vaktaria kai pola ala?

  13. TO KKE SE ENA XRONO EDIOKSE TON NIKOLAIDI HLIA APO PROEDRO TOY SXOLEIOU
    EMEIS TON KOMNINO-KKE TON EXOUME 25 XRONIA STIN OMOSPONDIA POTE THA APALAXTOYME APO AUTON?

  14. O Houliaras kai o Komninos evalan tin Savivou na mazepsei oti stoiheia apo tous mathites sto Savatiatiko etsi oste o Komninos na parei tou hronou kanena ekatomirio parapano.Ma gia malakes tous ehei tous goneis;Edo ehei vouixi o topos gia tis apateonies tou tora vrikan tin falaina tin Savivou gia na gdisoun tous goneis tou Savatiatikou;

  15. Komnine kai Xouliara (kke) mein nomizete oti tha xalarosoume, tha sas kanoume kritiki sunexeia
    oti kai na ginei ospou na apalaxtoume apo esas. Eiste polu xiroteroi apo autous pou katigorite.25 xronia eiste stin Omospondia oxi ena xrono.

  16. O Xouliaras (kke Souidias) grafei stin istoselida tis Ellinikis koinotitas Stockholmis oti eirthan se sumfonia me to Idruma Elliniki Politistiki Stegi gia to enoikio tis koinotitas. Megalo psema kai auto.
    Den uparxei kamia sumfonia.
    Kala auto to kke Souidias monon psemata leei?

    To kke Souidias dixazi tous Ellines tis Souidias.

  17. Telika ti sumvenei sto Elliniko sxoleio?
    panai kala me to neo D.S?
    Poios kserei?
    Yparxei megali agwnia gia ta paidia mas.

  18. Yparxei kapoio neo apo tin stegi?

  19. To shedio tou Komninou gia to kleisimo tou Sholeiou pigaini kata grama.Apates klepsimo laspologia tromokratia kai apo 20 paidia pou eihe i kthe taxi ehoun apomeini 4-5 stis perisoteres taxeis tou Savatiatikou Sholeiou.Mprosta stis 2 theseis gia tin Stegi ta paidia pou pane sholeio erhontai se defteri moira.IOmospondia kai toK.K.E Souidias tha plirosi tin 5imeri ekdromi fetos kai tou hronou pou to sholeio den tha mporei na plirosei tis aithouses tha anagasoun tous goneis na mpoun ta paidia tous se fouskes epidotiseis ekatomirion koronon.
    Oi goneis tha antidrasoun tha pane sta apogevmatina tmimata kai sto Åsö tha meini iSavivou me ton Houliara kai ton Likaki pou tha glifi tin Pashou mpas kai parei kai aftos kanena meridio apo ta klemena tis kafeterias.

  20. Ti ekanai telika i Omospondia me ta taksidia stis diafores Ellinikes koinotites tha mathoume?
    Tha grapsi tipote i istoselida tis omospondias?

  21. Μas talege o Giatros oti to sholeio einai sta prothira tou kleisimatos apo tin Omospondia kai tora nata ta mantata apo tous praxikopimaties.
    Ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων θα κάνει αίτηση για παροχή σχολικών αιθουσών στο Stockholms stads idrottsförvaltning για το σχολικό έτος 2010 το αργότερο στις 15 Απριλίου. Στις 1 Ιουνίου θα ενημερωθεί το διοικητικό συμβούλιο (ΔΣ) για τον αριθμό των αιθουσών οι οποίες παρέχονται προς τον σύλλογο από το idrottsförvaltningen. Το ΔΣ θα επικοινωνήσει στη συνέχεια με τα μέλη του συλλόγου για τα οποία δεν υφίσταται δυνατή η εξασφάλιση αιθουσών μέσω του idrottsförvaltningen για την διεύρυνση μίας εναλλακτική λύση.

    Ο αριθμός των αιθουσών καθορίζεται από τον αριθμό των μαθητών που έχουμε σε κάθε σχολικό τμήμα με ανώτατο όριο τις 7 αίθουσες ανά τμήμα.

    Πληροφορίες για την εγγραφή στο Κ.Κ.Ε Σουηδίας:

    Για τους προαναφερθείσες λόγους το ΔΣ θα στείλει σε όλους τους γονείς μια αίτηση εγγραφής για το επόμενο σχολικό έτος. Οι εγγραφές επιβάλλονται όχι μόνο για να εξασφαλιστούν οι αίθουσες διδασκαλίας αλλά και για την κατάρτιση του προϋπολογισμού για το επόμενο έτος. Τα έξοδα του συλλόγου αποτελούνται από τα ενοίκια για τις σχολικές αίθουσες που τυχόν θα ενοικιαστούν, έξοδα για το φωτοτυπικό υλικό και υπόλοιπα έξοδα του συλλόγου.

    Η εγγραφή θα γίνει ηλεκτρονικά (μέσω ηλεκτρονικής αίτησης η οποία θα σταλεί μέσω e-mail) και όλοι όσοι εγγράφονται θα λάβουν έναν αριθμό μέλους ο οποίος θα χρησιμοποιείτε στις μελλοντικές επαφές των μελών με τον σύλλογο. Στην αίτηση μπορεί να σημειωθεί και το τμήμα στο οποίο επιθυμούν να ανήκουν τα μέλη όπως πχ Åsö,Tensta, Kista Κ.Κ.Ε κλπ.

    Το e-mail με την αίτηση εγγραφής θα σταλεί στις αρχές της επομένης εβδομάδας. Όσοι έχουν πρόσβαση σε υπολογιστή μπορούν να βοηθήσουν και αυτούς που δεν έχουν. Η αίτηση εγγραφής μπορεί επίσης να διανεμηθεί, εφόσον υπάρξει ανάγκη, σε γονείς στα διάφορα τμήματα οι οποίοι δεν έχουν πρόσβαση σε ηλεκτρονικό υπολογιστή.

    Η βάση δεδομένων με τα στοιχεία των μαθητών που θα δημιουργηθεί θα μας δώσει την δυνατότητα να διευκολύνουμε τις εγγραφές στις λίστες της Ομοσπονδίας Νέων.

    Πλεονεκτήματα της ηλεκτρονικής εγγραφής:

    · Το ΔΣ αποκτά πρόσβαση στα σωστά στοιχεία κάθε μαθητή για διάφορες επιδοτήσεις απο τον Ο.Ε.Σ.Κ.Σ

    · Διευκόλυνση της εγγραφής από χρονιά σε χρονιά για να μπορούμε να χρησιμοποιούμε ξανά και ξανά τα στοιχεία των παιδιών για επιδοτήσεις

    · Ευκολότερη διαδικασία εγγραφής οπότε και λιγότερη ταλαιπωρία για στο ΔΣ και το Κ.Κ.Ε αλλά και τους γονείς με τα παιδιά τους θα γράφονται αυτόματα στις λίστες της Ομοσπονδίας

    · Μείωση των εξόδων εγγραφής αλλά και εξοικονόμηση χρόνου τόσο για το ΔΣ όσο και για τους γονείς

    · Δυνατότητα κατάρτισης προϋπολογισμού επιδοτήσεων πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς

    ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Η πληρωμή της εγγραφής θα γίνει με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς στα Γραφεία της Ομοσπονδίας Κοινοτήτων Σουηδίας η στα Γραφεία του Κ.Κ.Ε Σουηδίας

    Φιλικά,

    Oι Πραξικοποιματίες
    Σαββίβου Στελα
    Σαββίβου Ελλένη
    Ελισάβετ Πάσχου
    Σπύρος Λυκάκης
    Ιωάννης Μάττος

  22. KOMNINOS XOULIARAS TO KKE SOUIDIAS DILADI AFOU ELENXEI TIN ELLINIKI OMOSPONDIA KAI TO ELLINIKO SXOLEIO ETIMAZETE NA ELENKSI KAI TIN ELLINIKI POLITISTIKI STEGI VLEPE VREGMENI SANIDA ( ISTOSELIDA KKE SOUIDIAS).

  23. H Geniki Suneleusi tou Kypriakou Sulogou egeinai mesa stin Elliniki Koinotita Stockholmis(kke) elenxei pleon to kke Souidias kai ton Kypriako Sulogo. O Kypriakos Sulogos exei mia edra stin Elliniki Politistiki Stegi.
    Afou elenksan to Elliniko Sxoleio pou kai auto exei duo edres stin Elliniki Politistiki Stegi, menei to epomeno vima, to KKE Souidias na elenksi tin Elliniki Politistiki Stegi .
    Twra eksigite giati eginai tosi fasaria sto Elliniko Sxoleio .
    O Stoxos eitan gia na paroun tis duo edres pou exei to Elliniko Sxoleio stin Elliniki Politistiki Stegi. Komnine kai Xouliara(kke) ta kataferate Ellines tis Souidias kamaroste tous.

  24. El zorro,

    Mporei kapoios na mas enimerosei ti sizitithike stin Geniki Synklefsi tis Koinotitas sti Solna extes kai ti psifistike?

  25. Molis eidame oti i Synelefsi tis Solnas anavlithike gia tin alli Kyriakim logw apergias tou computer!!!. Mallon tha ithelan na doun to ARIS-PAOK kai den evriskan allo tropo na to dikaologisoun.

    Nai, giati den eksigeitai ΠΩΣ mplokaristikan ksafnika ta Computer tin paramoni tis Synelefsis kai tou Elegxou.
    Kati omws den steketai stin ypothesi. To bokföring DEN ginetai sto Computer, yparxoun 2 vivlia pou krataei o tamias, sto ena pernaei ti apodikseis tou kai sto allo kanei to bokföring tis Koinotitas. Kai den xreiastike POTE computer gia kati tetoio, gia pollous logous!. opote ti mas tsampounate tora?

    To pio pithano einai na yparxoun oi apodikseis se kamia sakoula i se kanena ntosie, na mi einai perasmens oles, o tamias na min ekane tin douleia tou, to DS kai i E.E. na mi tou zitise pote eikona prin apo proxtes, kai telika den ypeirxe biblio me to pragmatiko bokföring.

    Fantazomaste oti i Eksellegtiki Epitropi den tha katafere na vgalei eikona kai edose paratasi ston Tamia kai to DS.

    Ektos kai ean i E.E. den ekane ton elegxo sti ora tis, ta afise ola gia to teleutaio vradi kai telika DEN katafere na teleiosei se ena vradi.

    Mporei telika na mas pei kaneis ti simvainei telika?

  26. To blog tou kke souidias (vregmeni sanidaa) den mas leei tipote gia ta skandala tis Ellinikis Omospondias.Sugoura ta idia tha kanei kai stin Elliniki Politistiki Stegi.
    Opws kai palia Danio apo Souidikes trapezes hrimata apo Ellada Ekmetaleusi genika tou Idrumatos Elliniki politistiki Stegi. Omws edw tha eimaste gia na ta kataggelnomai mesw tou sovarou blog Ellines tis Souidias pou einai aneksartito.

  27. Ti enomenoi kai prasina aloga mas lete. Oso yparxoun ta lamogia tou KKE me tous glyftes tou Pasok kai tous poulhmenous ths ND tha sas kavalaei o Komnhnos ,

    Tha ta poulhsei ola kai eseis tha ourliazete apo ta blogg. Den sas ypologizei kaneis koroida

    Kalo vrady kai oneira glyka. Meinate mono me ton gero Kouvatso na filosofei , a re katantia………

  28. Sto telos o Komninos(kke) tha elenksi olous tous Ellinikous metanasteutikous Organismous stin Souidia.

    Afou exei 1 500 000 korones esoda apo epidomatata tou Souidikou kratous eukola ekanai ton mixanismo tou kai einai sto sumvouleio tis Omospondias 25 xronia.
    Monon ean ksipnisi to Pasok tou Ringeby kai to Pasok tis Solnas kati mporei na ginei.

  29. Sto blog tis vregmenis sanidas olo ta idia onomata vlepoume epi ena hrono
    Robin hood
    Detective
    Twra arhisan kai vazoun merikes paralages opos giorikas eno einai o Xouliaras pou ta grafei olla.

  30. Ehoun grapsi para pola gia tin Elliniki Omospondia edw sto blog Ellines tis souidias den eidame pote kamia apantisi apo to blog tis vregmenis sanidas.
    Enoo gia ta skandala. Sumfonite diladi oti ehoun ginei auta ta skandala?
    Apantate monon gia tin Elliniki Politistiki Stegi kai gia to Elliniko sholeio stockholmis.
    Fenete kati den paei kala stin elliniki Omospondia
    me ton komnino(kke) 25 hronia.

  31. Te teleutaies meres oi kataxrastes tou sxoleiou kai meta apo thn entolh tou tsaouseskou kai tou Moula stelnoune synexei a epistoles stous goneis kai sthn presbeia gia na paroun ta persounnummer ton paidion

  32. Ehoun fagofei na mazepsoun ola ta stoiheia ton goneon 4 mines prin tin kainourgeia hronia.
    Kapoios prepei na enimerosi tous goneis oti to idrot/gen me 21 mathites se kathe sholeio sou dinei mehri 7 AITHOUSES ANA SHOLEIO KAI OHI ANA TMIMA.Apo ekei kai pera apo tin stigmi pou an hreiastis na noikiasis parapano aithouses den tous endiaferei posous mathites ehei to sholeio giati tin plironoun oi goneis apo tin tsepi tous.
    Deite ton koumounismofasismo tis Savivou sto arthro tou grekiskaskolan kai akouste otan melos tou silogou zita ta praktika pou tou zita tin OLOKLIROMENI LISTA EGRAFON GIA NA TIN DOSI STIN OMOSPONDIA KAI SIGEKRIMENA STON KOMNINO TON APATEONA

  33. Mpa ti vlepo sti vregmenisanida to sholeiaki mou parapano agixe tis koumounistikohordes tou Houliara?I alitheia den tous aresei giati ehoun mathi na kratoun sto skotadi ta vromika kai trisathlia shedia tous kai otan i Pashou evgaze pano apo 100 fototipies kathe Savvato gia na exasfalisei tis 100.000 korones pou tis etaxe o Komninos zitouse meta 50 korones apo tous goneis gia na plirosoun tis fototipies.Ta gamisiatika tis Pashou alloi tha ta plironoun etsi ehoun mathei sto K.K.E.Prin ena hrono katoigorousan ton Ilia ton Vaggeli kai tin Alexandra gia kati vlakeies peri sholes Kastrinaki kai prasina aloga.Tora xafnika afou efige o Kastrinakis se poin tha ta rixoune?25 Hronia o Komninos kathodigi ola afta ta koproskila stin koprosanida.Ego sineheia to onoma tou Komninou vlepo stin epikairotita peri omospondia neon kai epidotisis ekatomirion koronon kai apantisi pou diatethikan afta ta ekatomiria apantisi den pirame opos den pire apo oti fainetai kai o goneas gia ta praktika tis genikis sinelefsis.To milo kato apo tin milia tha pesei den einai tihaio.San ta Vambir einai ta koproskila tou Komninou molis tous rixeis ligo fos pane kai krivontai pio vatheia stis tripes tous kai otan ehei skotadi armenizoun katastronontas ta vromika shedia tous.

  34. Prepei na stamatisi i fagomara metaxi ton ellinon
    kairos den einai?
    kliste ta blogs vregmenisanida kai ellines tis souidias.
    ti tha paradosoume sta paidia mas stin deuteri kai triti genia?
    Autos einai o politismos kai i paidia pou tha tous paradosoume?
    Fernete megali euthini kai ta duo blogs.

  35. Matheftike oti oi paraxaraktes tis OESKS theloun na ginoun o frouros tis periousias tis STEGIS.

    Kapou edw i logiki ksefevgei apo ta oria tis.
    Ki apo oti fenetai o Paitas apo to Rinkeby parousiazetai ws to PASOK Souidias. Den exoume dei omws kamia antidrasi apo tin Nomarxiaki tous, opote oloi koimountai… Vlepete einai oloi tous apasxolimenoi me tin anadiorganosi tou pasok Souidias kai den exoun xrono. Opote, oti dilosei o kathe tyxontas mallon …isxyei.

    Ellines, min masate!
    Auti i Omospondia den mporei na fantazei san to frourio twn dikaiomatwn kai twn periousiakwn stoixeiwn tis Stegis, oute na apaitei na ekfrazei tis anisixies twn Ellinwn tis Souidias. Oi kleftes den mporei na einai fylakes opws o lykos den mporei na fylaei ta provata.
    To leei to istoriko tous, ta klemena bidrag, ta eikonika bidrag kai ta eikonika projekt!!! Den ksexnate vevaia oti paraxaraksan eggrafa. Mexri akoma kai fotografies paraxaraksan fou eksafanisan 120 kila Pagoulato apo foto! Ti lete tora! Kai den allazei tipota ma to oti tous nomimopoiise o Paitas me tin malthakinsi egaifalou pou exei pathei ta teleutaia xronia (enoia sas kai den tha ksanaparei thesoula oute sto SAE, oute sto Ethniko Symboulio). Otan kaneis symmaxies me kleftes eisai kleftis.
    -Gi auto alloste anevazoun kai to ergo “ziteitai eksypno(tero)s kleftis”. Tha gelasoume pali …. dystyxws!

    Gia osous den to eidan, diavaste sto katothen link (kane “copy/paste” to link):

    http://go2.wordpress.com/?id=725X1342&site=ellinesstinssouidia.wordpress.com&url=http%3A%2F%2Fellinesstinssouidia.files.wordpress.com%2F2010%2F01%2Fanakoinosiparataxeon-091216.pdf

  36. Giorika pola psemata leei auto to kke souidias.
    Giauto pezoun to ergo zititai pseutis.
    Kseroun apo psemata.

  37. Na sou po metike ti tha paradosoume.Mia omospondia klefton me neokolaptomenous apateones opos Frantseska kai Mouskopani sta hnaria tou Komninou.Afti einai i klironomia edo kai 25 hronia.

  38. Mega thetriko theama is to ABF.Titlos “Zitite pseftis” hahaha kalooooo.I frantzeska sigoura taftistike me ton rolo tis.Timi isitiriou 100 kr. Kala ta 1.600.000 pou pirane prosftata ta fagane kiolas?Afta pou pire i OESK?? Mallon kamia apliroti faktura tha ehoun ki aftoi opws to sholio. 50arika oi men 100starika oi den.Meta tin parastasi akolouthei deksiosi.An vrethei kai kamia kithara tha tragoudithei kai kanena antartiko etsi gia na thimithoume ta palia.Kai meta ta antartika tha akolouthisoun ta skiladika (afto ki an einai simposio amiveas anohis) pros enosi kai omonias tou ellinismou.Ekmek

  39. PS.Tin aithousa tou ABF dorean then tin pernoun ,kathoti i oesk einai mellos tou kk..eee…ABF ithela na pw(medstiftare ?)Ti alla eksoda eihane?kanena hiliariko–dio isws ??

  40. Pantws exei humor i omospondia afou aftosarkazete anevazontas ergo me tetio titlo.Idi psithirizete pws to epomeno ergo tha ehei titlo “zitite kleftis”.Sigoura then tha yparhei provlima sto na vrethei protagonistis (kleftis).Pntws to akron aoton tou aftosarkasmou tha eitane an pezotane o protagonistikos rolos apo ton komnino.Idi apo twra ehei apofasistei i timi tou isitiriou na einai to ligotero 150 kr dioti yparhoun polles faktures aplirotes.

  41. Me 46 goneis apo ta 290 meli stin katastatiki sinelefsi tolmane oi koprosanidiotes na milane oti ehoun tous goneis me to meros tous.Eidame mia tripa sto nero ekanan afou den eihane pleiopsifia kai pirane ton poulo kai katastatiko den kataferan na alaxoun.
    To mathima sas gia to an sas stirizoun oi goneis to PIRATE KAI ME TO PARAPANO.

  42. Tipota ola tzampa tous ta dinoun sta kleftronia tou KKE.
    Den mporousan kai na anebasoun kanena allo ergo h alhtia.
    Tha valoun kai kamia faktoura ta lamogia na plhrothei.
    Pame na tous petaksoume giaourtia

    Kanenas fylakh tha paei ?
    Alhtheia me to dikasthrio tou Synodinou kai tou Xanthopoulou ti ginetai? Akouse kaneis tipota?

  43. Tin Triti pou mas erhetai dikazetai o trampoukos Sinodinos kai meta erhetai i Sira tou trampoukou Xanthopoulou paidikos Filos tis Pashou.Gia na doume mprosta sto dikastirio poso tha trampoukefti o Sinodinos.
    To sigouro einai oti tha timorithi paradeigmatika sta alla ta koumounia.Eidi ehoun loufaxi ta vromokoumounia.Tetoia theatra pou einai ton Sinodino eprepe na anedasoun thatriki parastasi kai me ton titlo ZITITE KOROIDO GIA TRAMPOUKOS.

  44. Oi gnostoi trampoukoi shmera pali arpaksane thn syntonhstria pou mas anakoinose oti ta pragmata sfyksane
    Oi gnostoi , Pasxou , Granouzhs, Papakostas eixane kai ton klapsiarh to Giannh me to vlaka ton allon pou einai panta eki mazi

    Kala re Giannh etsi symfonhsame emeis?Den se eidame kai poly metanoeimeno shmera Giannakh….

    Psopathousane me ta xartia ton aithouson na mas poune oti peirane aithouses ta provata. Apo thn mia mas lene pernoun 7 aithouses apo thn allh lene 18.
    Etsi tous eipe o Moulas kai o Ntorhs-Tsaouseskou na lene etsi lene

    Re paidia ena xrono o giatros den thn edose kanena farmako thn Pasxou na koularei ligo? H mallon ektononetai etsi….

    Ante kafetzou Pasxou pali dynato ton ekanes ton kolombiano kafe , ksereis esy apo xarmania

    Tha mas pei kaneis pos ta phge h Frantzeska sto xthesino theatro alla tha mou peis den xriastikan kai na proponhthoun poly ta kleftronia apla peksane tous eutous tous

Comments are closed.