Ανερυθρίαστα ψεύδη

Ανερυθρίαστα ψεύδη

Του Πάσχου Μανδραβέλη

Δεν θα άξιζε κάποιος να ασχοληθεί με το ΚΚΕ, αν η κ. Παπαρήγα δεν στρέβλωνε τόσο πολύ την αλήθεια για να χτίσει την υπέρ του Τείχους απολογία.

Δεν έπρεπε να εκπλαγεί κανείς από τις δηλώσεις της κ. Αλέκας Παπαρήγα για το Τείχος του Βερολίνου. Είναι γραμματέας ενός κόμματος που δοξολογεί με κάθε ευκαιρία έναν από τους πιο στυγνούς δικτάτορες που γνώρισε ποτέ η ανθρωπότητα. Ο ιδεολογικός καθοδηγητής του ΚΚΕ, ο Ιωσήφ Στάλιν, είναι ο πατέρας του πρακτικού ολοκληρωτισμού. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο Αδόλφος Χίτλερ ήρθε χρονικά δεύτερος: πρώτα ξεκίνησε να χτίζεται το σοβιετικό καθεστώς και μετά το Τρίτο Ράιχ. Ετσι, αν μπορεί κάποιος να ανακαλύψει πολιτικές αρετές στον Στάλιν, σιγά μη δεν μπορούσε να προπαγανδίσει πόσο καλός πατερούλης ήταν ο Ανατολικογερμανός ηγέτης Ερικ Χόνεκερ. Το επόμενο στάδιο είναι να επαινέσει την προσπάθεια του τελευταίου να προστατεύσει τους πολίτες της Ανατολικής Γερμανίας από τον κακό ιμπεριαλισμό. Υπό την έννοια αυτή, και αυτό το υπέρ του κομμουνιστικού ολοκληρωτισμού παραλήρημα ήταν αναμενόμενο. Δεν θα άξιζε κάποιος να ασχοληθεί, αν η κ. Παπαρήγα δεν στρέβλωνε τόσο πολύ την αλήθεια για να χτίσει την υπέρ του Τείχους απολογία.

Το πρώτο επιχείρημά της ήταν φυσικά το γνωστό του κομμουνιστικού ανεκδότου: «Κι αυτοί βασανίζουν τους μαύρους». Ελεεινολόγησε τους ηγέτες των δημοκρατικών χωρών που μαζεύτηκαν στο Βερολίνο διότι «έχουν ξεχάσει τις ευθύνες και τις υποχρεώσεις τους απέναντι στο τείχος που υψώνουν οι Ισραηλινοί μέσα στην Παλαιστίνη». Βεβαίως, οι ευθύνες των Ισραηλινών για την κατοχή των παλαιστινιακών εδαφών είναι μεγάλες, αλλά δεν θυμόμαστε την ανατολικογερμανική ηγεσία να δικαιολογεί το Τείχος επειδή έμπαιναν στον κομμουνιστικό παράδεισο ζωσμένοι με εκρηκτικά Δυτικογερμανοί τρομοκράτες.

Αλλά η κ. Παπαρήγα πήγε και παραπέρα. Χρησιμοποίησε ανερυθρίαστα ιστορικά ψεύδη για να δικαιολογήσει την ανέγερση του αίσχους: «Το Τείχος το επέβαλε ο ιμπεριαλισμός να υψωθεί και έγινε ακριβώς παραμονές, όταν τα νατοϊκά στρατεύματα απειλούσαν να εισβάλουν στο Βερολίνο, ιδιαίτερα βεβαίως στο Ανατολικό Βερολίνο, στο έδαφος της Λαϊκής Δημοκρατίας της Γερμανίας». Βέβαια, η αλήθεια είναι ότι το περικυκλωμένο Δυτικό Βερολίνο ήταν αποκλεισμένο από τον Κόκκινο Στρατό κατοχής και χρειάστηκε αερογέφυρα για να μπορέσουν να έχουν κάτι να φάνε οι πολιορκημένοι. Οχι μόνο δεν απειλούσαν οι Δυτικοί την ακεραιότητα της Ανατολικής Γερμανίας, αλλά συνέβαινε και το ακριβώς αντίθετο. Ο «Κόκκινος Στρατός» απειλούσε τη Δυτική Γερμανία.

Τέλος η κ. Παπαρήγα ρώτησε ρητορικά: «Δεν είχε δικαίωμα ένας λαός, μια εξουσία εργατική ή η οποιαδήποτε κυβέρνηση να σεβαστεί τα σύνορά της και να υψώσει το τείχος μέσα στο έδαφός της; Σκεφθείτε αν μέσα στην Αθήνα είχαμε τρεις – τέσσερις δήμους που ανήκαν σ’ έναν στρατό Κατοχής, θα ήταν ελεύθερα, μπες-βγες;». Ευφάνταστο το σενάριο της κ. Παπαρήγα (κι ευτυχώς δεν το σκέφτηκε κανείς ιδεολογικός της προπάτορας το 1944) αλλά το «μπες-βγες» πώς δικαιολογείται; Διότι απ’ όσο γνωρίζουμε όλοι ήθελαν να βγουν και κανένας να μπει. Οι αριθμοί αυτό λένε: την περίοδο 1945-1961, πριν δηλαδή χτιστεί το τείχος, 3,5 εκατομμύρια (!) Ανατολικογερμανοί δραπέτευσαν από τον σοσιαλιστικό παράδεισο. Αλλά και μετά το χτίσιμο 5.000 επιχείρησαν να διαφύγουν με κίνδυνο της ζωής τους. Και τι περίεργο! Οι φρουροί πυροβολούσαν μόνον εκείνους που προσπαθούσαν να φύγουν (σ. σ. για να λέμε την αλήθεια, δεν υπήρχε και κανένας που ήθελε να μπει). Δολοφόνησαν περί τους 200 από αυτούς…

Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα «Καθημερινή» στις 11.11.2009

Advertisements

6 Responses

  1. Apo to press-gr.blogspot.com

    Ενώ όλος ο κόσμος πανηγύριζε τη πτώση του τείχους η κα Παπαρήγα μουτρωμένη δήλωνε στα ΜΜΕ: «ναι σιγά , έριξαν τάχα ένα τείχος για να μπουν στο τείχος του καπιταλισμού». Είναι τόσο μεγάλο το μίσος και η απαξίωση εκ μέρους της ώστε δε προκαλούν εντύπωση οι δηλώσεις της. Τι κρίμα που δε ζεί ο Πατερούλης Στάλιν για να της δώσει έπαθλο φτιαγμένο από τα κρανία των αγωνιστών της δημοκρατίας της πρώην Σοβιετικής Ένωσης.

  2. Καλη σας εσπερα .Ειμαστε δυο,ειμαστε τρεις,ειμαστε χιλιοι δεκατρεις.Αισθανεται κανεις υπερηφανος αφ ενος και οχι μονος αφετερου,διαπιστωνοντας οτι οι ανοχες του 95% των Ελληνων,απεναντι στους μισελληνες του κουμμουνιστικου κομματος που προσωρινα εδρευει στην Ελλαδα,εχει φθασει στα ορια του.Ειναι περισσοτερο για λυπηση και ειρωνικα μειδιαματα,παρα να τους λαμβανει κανεις στα σοβαρα.

  3. file kouvatso
    min krinis ina min krithis
    gia kane mia strofi ke des ston diko sou xoro ti ginete!
    afti ine oti ine, esis ti exete……..
    thes na aniksoume dialogo gia ta dika sas frouta?
    ite edo ite stin elada?

    min to pezis filosofos ke pantognostis kritis, kane strofi ke aftokritiki sta dika sou prepragmena.
    asto……………

  4. Ti bourdes einai autes pou aradiazeis re sy Rinkebiotis! Tosi pikra pia gia to pesimo tu teixous?

    To epikeimeno thema einai to an eisai yper i kata kai o xwros pou proerxetai o Kouvatsos itan parwn EKEI, sto Verolino, mazi me ton Valesa kai giortasan tin epeteio tis ptosis tou teixous me olo to sympan mazemeno. Oi monoi pou elleipan isaste eseis.

    Profanws omws, eisai kai esy yper tis yparksis tou teixous, opote … se poion milaw twra!
    – Eidallws perimenw na diloseis episima tin thesi sou edw mesa.
    Apo oti katalavaineis kai esy OLI I YFILIOS ekrine, kai oxi mono o Kouvatsos, o opoios apla mas thymizei oti ta arpaktika yparxoun kai karadokoun. H’ mallon, den einai o Kouvatsos alla i Pappariga, pou kala ekane kai vgike ston aera, alliws tha nomizame oti kati allakse kai sto KKE. Alla .. pou tetoia xara.
    I Istoria krinei, loipon, file mou kai esy ofileis an den taytizesai me ta legomena tis Papariga na sikoseis ti foni sou kai na mi parakoloutheis, na min apla ypotassesai stis direktives.
    Kai emeis oi aploi, to 95% tou Ellinikou plithismou, xriimopoioume to ligo myalo pou mas emeine gia na ypodyknioume se kati pikramena palikaria san kai tou logou sou oti to psari vromaei apo to kefali.
    Allakse kefali oloi sas!

  5. tilevoa malon esi prepi na alaksis kefali.
    ego file den katadikazo mono to tixos tis germanias, ala ke to tixos stin kipro, stin palestini ke opou iparxi tixos, akomi ke se afto to tixos pou esi ke i ali edo stin selida ipsonete anamesa stous elines opou gis.

    esi gia afta den les tipota. giati?
    ditikoevraiki politiki?

    den anaferese omos katholou sta ala pou egrapsa.
    mono gia to tixos istoria endiaferese?

    asto file
    kaikes.

  6. @ Rinkebiotis
    Μας συγκίνησες ιδιαίτερα με την υπερευαισθησία σου, που με τη φόρα ου που πήρες παραλίγο να καταδικάσεις ακόμα και τις μάντρες του χωριού σου.
    Μας λύπησες όμως πάρα πολύ που μας κατηγορείς ότι εμείς υψώνουμε τείχη μεταξύ των Ελλήνων εδώ στη σελίδα μας.
    Πες μας λοιπόν πού το βλέπεις αυτό το τείχος; Δεν λες τίποτα γι αυτό.

    Επειδή βλέπω ότι έχεις όρεξη να συζητήσεις και να ανταλλάξεις απόψεις για τα θέματα που σε καίνε και εξαιτίας των οποίων δεν μπορείς να κλείσεις μάτι, θα σου κάνω το χατίρι να απαντήσω στις απορίες σου. Κάνε συγκεκριμένες ερωτήσεις να σου απαντήσω.
    Εφόσον καταδικάζεις το τείχος του αίσχους και όχι μόνο, αυτό με ένα τρόπο μόνο ερμηνεύεται: ότι δεν ανήκεις στο ΚΚ€ της ΠΕΡΙΣΣΟΣ ΑΕ και δεν ασπάζεσαι την εγκληματική ιδεολογία του. Άρα, μπορούμε να έχουμε μία πολιτισμένη συζήτηση.
    Τι είναι αυτό που δεν κατάλαβες από τα γραφόμενα του Κουβάτσου; Για ποιο άλλο χώρο μιλάς; Ποιος είναι ο χώρος του Κουβάτσου; Σε πληροφορώ ότι όποιος και να είναι ο χώρος του, αυτός ο χώρος αποκλείεται να εξυμνεί τα στυγερά εγκλήματα του αιμοβόρου κτήνους, του Στάλιν!
    Ρώτα λοιπόν, και ίσως να είναι μια καλή αρχή για να μπορέσεις κι εσύ να γκρεμίσεις το τείχος που σου χτίσανε στ’ αυτιά σου.

Comments are closed.