Συνεχίζονται οι απαράδεκτες και αντιδημοκρατικές ενέργειες στο Σαββατιάτικο σχολείο Στοκχόλμης

Αγαπητοί γονείς,

 Με τα λύπης μας θέλουμε να σας ενημερώσουμε για την απίστευτη επίθεση από μέλους του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων προς τον πρόεδρο του συλλόγου κ Νικολαΐδη το Σάββατο 25-4-2009 στο σαββατιάτικο σχολείο Στοκχόλμης μπροστά στα μάτια των έκπληκτων γονέων.

Το μέλος του συλλόγου απροκάλυπτα και χωρίς να έχει προκληθεί από κανέναν μπροστά στους έκπληκτους φιλήσυχους γονείς και αθώα παιδιά πέταξε ένα κουτί αναψυκτικό προς το πρόεδρο καθώς ο τελευταίος έκλεινε την καφετερία σήμερα. Επίσης επιτέθηκε δε φραστικά και προπηλάκισε και 2 γονείς που του ζήτησαν να σταματήσει να φέρεται έτσι. Εξύβρισε με πολύ αισχρές εκφράσεις και μέλος του ΔΣ που τον παρακάλεσε να σταματήσει να φωνάζει.

Το ποιον του κυρίου είναι γνωστό ήδη εδώ και καιρό αφού υπάρχει και γραπτή καταγγελία από εκπαιδευτικό ήδη από το 2007. Η καταγγελία διαβιβάστικε υπηρεσιακά στην πρώην συντονίστρια καθώς και στο πρώην ΔΣ που δεν έκανε τίποτα για αυτό. Η καταγγελία υπάρχει στο αρχείο του συλλόγου και είναι στην διάθεση όσων το επιθυμούν.

Ο βιος και η πολιτεία του κυρίου αυτού είναι γνωστή και από την συμπεριφορά του και ως πρώην μέλος του παρόντος ΔΣ καθώς και σε όλες την γενικές συνελεύσεις με αποκορύφωμα όπως οι περισσότεροι γονείς θυμούνται την παρενόχληση της κ συντονίστριας πέφτοντας πάνω στα μικρόφωνα όταν η κ συντονίστρια προσπαθούσε να μας ενημερώσει για το σχολείο.

Όλοι θυμούνται επίσης τις προσβλητικές εκφράσεις προς την ταμία του παρόντος ΔΣ κ Ασλανίδου κατά την τελευταία ενημερωτική συνεδρίαση όπως και τους αλαλαγμούς του σχεδόν κάθε Σάββατο.

Η σημερινή ακραία επίθεση προς τον πρόεδρο του συλλόγου, το μέλος του ΔΣ καθώς και φιλήσυχων γονέων αποδεικνύει για ακόμη μια φορά ότι ο κύριος αυτός δεν σέβεται τίποτα ούτε τα αθώα μάτια των παιδιών μας .

Το εύλογο ερώτημα που απορρέει από τα παραπάνω είναι: θέλουμε να έχουμε τέτοια μελη στο σύλλογο μας; Ως ποτέ θα ανεχόμαστε τέτοιου είδους συμπεριφορές από μελη μας? Πως μπορούμε να κάνουμε γενικές συνελεύσεις όταν κινδυνεύει η σωματική μας ακεραιότητα;

Καλούμε όλους τους γονείς να απομονώσουν όλα τα αντιδημοκρατικά στοιχειά και να στηρίξουν την προσπάθεια που το ΔΣ καθημερνά κάνει για το κάλο των παιδιών μας . Ζητούμε συγγνώμη από όλους τους γονείς εκ μέρος του κυρίου αυτού.

Το ΔΣ

(Αναδημοσίευση από την έγκυρη και έγκριτη ιστοσελίδα grekisk.se)

36 Responses

  1. Αυτα τα εμετικα κλεφτρονια που κριβοντε πισω απο τις ιστοσελιδες του Κωνσταντη ,δεν θα μας κανουν κανενα εγκειρο σχολειο σε αυτα που αναφερονται στην ανακοινωση του ΔΣ του συλλογου ΓκΚ? Αυτος ο ΧΛΑΠΑΤΣΑΣ ο Παπακωστας δεν θα γραψει κανενα ρητορικο πονιμα σχετικα με την δημοκρατια και τα καταστατικα? Ο Συνοδινος γιατι δεν προσπαθει τωρα να κοψει τα ΑΡΧΙΔΙΑ του Γρανουζη και ηθελε να κοψει μονο τα αρχιδια του Λεκκο? Το κλεφτρονι της καφετεριας ο ΙΕΟΧΟΒΑΔΟΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ο Τιμουδας δεν θεωρει οτι παραβιαζεται το αγαπατε αλληλλουςτου θεου του? Η οψιμη δημοσιογραφος η ΕΛΙΖΑΜΠΕΤΑ δεν θιγεται οτα τριγυρω τηςαπειλουντε τα ΑΡΧΙΔΙΑ και τα κεφαλια συνανθρωπων της? Δεν ενοχλητε ο ΧΛΑΠΑΤΣΑΣ ο ΠΑΠΑΚΩΣΤΑΣ οταν υπεργηροι τραμπουκοι τριγυρνουν εδω και εκει και ασχημονουν? Ο ιδιος ΧΛΑΠΑΤΣΑΣ ο ΠΑΠΑΚΩΣΤΑΣ δεν φοβαται μηπως το σφυρακι της προεδριας που κουβαλα εδω και εκει του μπει στον …………….Ματι καμια φορα?

  2. Oi gnostoi trampoukoi me arxigo ton arxitramboulo, Granouzi vlepw ksanaxtypisane sto savvatiatiko. Sas dinw mia lista me ta kathikia tis omospondias pou mas ta ferane sto sxoleio gia na babouriazontai kathe sabbato. Pou den theloune na pame mprosta giati stous tyflous arxhgos einai o monofthalmos

    Granouzis: Gia pes mas re aliti me ta froutakia ta paranoma xtizeis spitia stin ellada? Pote psonises teleutaia fora apo tin kafeteria tou sxoleiou mpatirokynige gia na voithiseis ton syllogo? Posa vivlia poulhses re psonio , sykones kai to xeri kai se valame kai ypeythhno vivliothikis tempeloskylo. Eisoun kai ypethinos politistikwn sthn Ipirotikh aderfothta to 2004. Afton ton politismo tha mas fereis sto sxoleio?

    Pasxou . Auti allo frouto. Gia pes mas gia ton kokkino skoufo tou robin hood , tsarina mas ti ekanes gia to syllogo pou eisouna kai melos tou Ds ta prohgoumena xronia?. Na mas fereis kalo londreziko aspro kafe na ton poioume kai emeis kai na afionistoume opws kaneis kai esy

    Papakwstas: Evgale to drepani apo to sfyrodrepano kai tou emeine to sfyraki. Vre DIKAIE Papakwsta me aftous pou kaneis parea kai xaxanizeis those mas ta fwta sou ta akadimaika na sou kanoume to portreto sou na to kremasoume sto sxoleio. Ematha eisai kathigitis sto tavli . Aksios panta tetoia

    Synodinos: O kopsarxidias taverniaris pou vrizei olo ton kosmo kai mas antiprosopeuei stin stegi , ypografei me to onoma tou syllogou stis diafores yphresies kai mas kanei kseftila o andiantropos. Savvato 2 tou mai konti giorti

    Zeugos Xouliara: Edw ti na peis tous kserei oli i Stokxolmi

    Frantzeska: Vlepe zeugos Xouliara ta logia einai perita

    Tsantaridis: O ypoulos douloparoikos tou Synodinou. Giafton tha sas enhmerwsw se epomeno mail

    Mparjokas: H nyfitsa , roufianos tou Synodinou, ti ekanes gia ta paidia mas otan eisouna sto symboulio? Apo tous prwtous ourliazes sto skärholmen

    Savvidou: To mhlo katw po thn milia tha pesei , roufianeyei kai steleni grammata se yphresies sthn ellada

    Zabalis: O zoumpas me th mpala, polly periorisemenhs embelias , ton exoun gia na gemizei o xwros

    O potopoios tis pareas

    Mhpws ksexasa kanenan ? Ellate na tous deite sto trapezaki tou KKE kathe sabbato. Parakalw voithiste na tous vgaloume stin fora gia na kseroun oi goneis me poious exoune na kanoun. Aftoi pou koptontai gia tin dhmokratia pou tha dernane ton proedro kai ton dhmosiografo stis teleutaies symplhromatikes ekloges. Pou moirazoune anwnyma fyladia kathe sabbato kai parenoxloune tous goneis. Afta tous leei o komninos kai o Oulhs na kanoune sto sxoleio. Ola gia tous antiprosopous sthn stegh. Ta idia kanane kai ston kypriako syllogo. Diavaste prohgoumeno dhmosieyma sthn selida

    Gia pes mas Robin hood ton Karakanika , Kwnstanti kai ta alla lamogia tis omospondias pou erxontai sto sabbatiatiko den tha tous anafereis stin vregmeni selida? Toys rwtises pote tha dwsoune kanena fragko gia ta paidia mas?

    Yparxoun kai merikes kyries paratrexamanes opws SK, BP ktl pou tha sas enhmerwsw se allo mail pws ourliazane sthn kafeteria otan eirthe h syntonistria

    Aftoi einai oloi pou ta teleutaia xronia kanene to syllogo opws ta moutra tous. Se pia dhmokratia tou KKE re trampouke granouzi petane anapshktika ston proedro? Re trwktikta pou valate sto mati ta tameia twn syllogvn. Elate na zhthsete pshfo stis epomenes ekloges

    Perasate sthn istoria san tous pio kseftilismenous ellhnes ths paroikias Na mhn ksanapatisete sto sabbatiatiko giati tha sas paroume me tis petres

  3. Gia koita re aderfaki mou tosos samatas gia to tipotis diladis.
    Giati den dinoune stin kopelitsa tin Elisabet tin kafeteria afou tohei toso ahti na isihasoume kiemeis kai na pinoume kai kana kafedaki KOLOMVIAS ap ta herakia tis fkiagmeno.
    Kai giati diladis na mi vgazei kai kana hartziliki gia ton kopo tis diladis to koritsi? Diladis kako einai?

  4. froutakia ke i tis selidas.
    ke ligo to kako na petaksi ton ximo ston nikolaidi.
    ego an imoun to karotsi olokliro tha petaga an servirize o “giatros“ ligmenous ximous se mena i to pedi mou. afta giati den ta lete?
    tha potizate esis sta pedia sas ligmena anapsiktika ke ximous? ta santouits pou perisevoun ti ta kani o “giatros“? ta pai spiti tou i ta mirazi stin stegi stous “xortatous“ filous tou?
    i afti den trone ligmena? ta afinoun gia tin ali evdomada na ta poulisoun sta pedia`?
    e re sanida pou xriazeste oli sas.
    mises alithies ke poli laspi.
    etsi mathate na litourgite………..to xoui sas den alazi.
    tosa xronia mathate eki pou anikate…………

  5. Τι μας λες ρε Ντίκεος;
    Κρυφοκομμούνι ο γιατρός;
    Πάει να δηλητηριάσει και αυτούς στη Στέγη για να μπορέσει να αρπάξει τα λεφτά της η κουκουεαλητοσυμμορία του έντιμου απατεώνα Κωνστάντη και του απατεώνα φυλακισμένου Καριοφύλλη;
    Θα δώσουν και στον κοψαρχίδια μαοσταλινοβρωμόσκυλο Συνοδινό τίποτα ή θα τους τα φάνε οι άλλοι ουλοχαϊδευτοφρατζέσκοι απατεώνες του βόθρου;
    Από πού ενημερώνεσαι ρε κομμούνι Ντίκεος;
    Από το «Κωνστάντης – Έντιμες Απάτες News»;

  6. Τι λέτε ρε αρχίσαν οι τραμπουκισμοί ε; Πέφτουν οι μάσκες των κομμουνιστών ε; Ξυπνησε ο Σταλιν πάλι μέσα τους;
    O Συνοδινός σε αυτήν την ηλικία ξαναθημίθηκε τα νιάτα του με τους τραμπουκισμούς του ΚΚΕ -MΛ του οποίου ήταν εξέχων μέλος;
    Τότε που τραμπούκιζαν ενάντια στα σημερινά φιλαράκια τους , το κόμμα του Κομνηνού ΚΚΕ εξωτερικού και το τότε κόμμα του Ουλή ΚΚΕ εσωτερικού; Τώρα που εμείναν 3 και ο κούκος, οι κομμουνιστές κάθε απόχρωσης ενώθηκαν; Ρε τα παλιοκουμούνια! Μαθάινουν απο την Ιστορία τους και τον μπαμπάκα τους τον Σταλιν, που στην αρχή πήγε και συνεργάστικε και με τον ΧΙΤΛΕΡ για να πετύχει τους σκοπούς του! Αυτά κάνουν και σήμερα, συμμαχίες και με τον ΔΙΑΒΟΛΟ και με τον ΙΑΧΩΒΑ αρκεί να μην χάσουν την εξουσία και την ΜΑΣΑ!
    Καλά το ζεύγος Χουλιάρα είναι σε όλες τις κοινότητες, παντού; Eίναι πολλά τα λεφτα φίλοι μου! ΟΙκογενιακή επιχείρηση έχει στήσει το ζεύγος. Εχει τέτεια πολλά ζευγάρια κομμουνιστών! ΟΥΣ Η ΜΙΖΑ ΣΥΝΕΖΕΥΞΕΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΗ ΧΩΡΙΖΕΤΩ!
    Αυτή η Σαββίδου ποιά είναi; Εχει σχέση με τον άλλον τον Σαββίδη τον κλέφτη ταμία της ομοσπονδίας; Τον αρχικομουνιστή της ρεμουλας και της ψεύτικης φακτούρας; Η είναι άλλη;
    Α ρε λαμογια …ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΝΓΓΥΣ…φτάνει η ώρα σας ! ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ!

  7. Elzorro i koinos fasist,
    o dikeos enimeronetai apo esas, apo ti selida sas.
    Den xreiazetai o anthropos na diavasei tipota allo…
    OTI GRAFETE ESEIS , xerei OTI ISXYEI TO ANTITHETO kai ayto toy ftanei!!!
    Oso gia toys xymoys klp. o giatros na ta dosei sta paidia tou kai ston Baggo, ton trampouko kai ama perissepsei tipota ston Kastrinaki pou panta troei tzampa kai se sena…
    Kato ta xeria apo to sxoleio mas
    trampoukoi tou kerata!

  8. gia to sinkekrimeno pou anafero tipota den exis na pis?
    sta pedia sou i esi tha edines ligmenous ximous ke gala?
    se afto apanta ke ase ean o giatros ine krifokoumouni.
    posos me endiaferi ti ine.

    ine i den ine alithia oti itan ligmenos o ximos?
    exis to tharos? apanta

  9. Re alhti dikee kathigiti tis atimias otan peigane 2 goneis kai tou ypane tou trampoukou tou dikou sas tou arxiapatewna froutakia Granouzi kai tou eksigisan oti den poulousane tous xymous alla tous aposeirane giati tous evrise xydaia o trampoukos kai eixe kai thn Pasxou na tou krata to xairi? . Auto den to eides ntikeos? . Olos o kosmos vouikse kai oi goneis to sizitoussane sto dialima. Ela na mas eksigisei to savvato se pia koumounistiki dhmokratia vrizoune mprosta sta paidia. Kai pesmou ean den kratithei kanenas kai tou kanei thn mapa mple mare tou zoumpa tou arxitrmpoukou ti tha peis kathigita tis aliteias?Den diavases kala to parapanw gramma . Exeis kai ta moutra na vgeneis kai milas

  10. Koumouni DIkee Papakosta to eheis kani kafeneio to sholio mas koinoniologe ths sfaliaras mazi me to tavli mipos tha feris kai kamia poikilia meze me kana ouzo?
    To kapelo to kampoiko sou marane arhiapateona tis dekaras

  11. From: grekiskaskolan_ds@yahoogroups.com on behalf of elisabeth paschos (elsa-100@hotmail.com)
    Sent: Monday, December 01, 2008 8:25:38 PM
    To: grekiskaskolan_ds@yahoogroups.com

    Nikos kan du förklara lite bättre för jag förstår ingenting.
    elsa

    Afti i Pashou apo tin poli mastoura den katalavainei tipota

    .

  12. Ντίκεος, απαντάω πρώτα σ’ εσένα, αν και δεν θα έπρεπε να απαντάω σε βλακώδεις ερωτήσεις. Πολλές φορές έχεις γράψει και μας έχεις δώσει πάμπολλα δείγματα της βλακείας σου.
    Απαντάω ευθέως στην ερώτησή σου ΝΑΙ.
    Έχω πιει και έχω δώσει και στα παιδιά μου να πιουν «ληγμένους» χυμούς.
    Θα σου δώσω όμως κάποιες ενδείξεις και ψάξ’ το μόνος σου.
    Είμαι σίγουρος ότι θα τα καταφέρεις! Αν όχι, μη ρωτήσεις τον καθοδηγητή σου! Βρες άλλον πιο έντιμο! Νομίζω ότι αν θέλεις, μπορείς!
    Πώς πας από όραση, όσφρυση και γεύση;
    Μήπως τα κουτιά (μπουκάλια, τι ήταν;) ήταν ανοιχτά όταν έφτασαν στο σχολείο;
    Μήπως περιείχαν και κρέας ή κιμά μέσα;
    Τα κουτιά έγραφαν Sista förbrukningsdatum ή Bäst före datum; Μήπως το μυαλουδάκι σου μπορεί να καταλάβει τη διαφορά; Λέω, μήπως!
    Μήπως ήταν από την εποχή του Στάλιν;
    Για το αν ήταν ή δεν ήταν «ληγμένος» ο χυμός και πόσος καιρός είχε περάσει από τη «λήξη» δεν το ξέρω γιατί δεν ήμουν παρών, βλαξ!
    Εσύ θα πρέπει να ξέρεις αν πλήρωσες για το χυμό, κανονική ή μειωμένη τιμή ή αν τον πήρες δωρεάν!
    Αυτό που έχει σημασία όμως είναι η συμπεριφορά, κομμούνι Ντίκεος!
    Πήγες με ευγενικό τρόπο, αν είναι έτσι όπως τα λες, να πεις: Συγνώμη, αλλά ο χυμός που μου δώσατε έχει λήξει! Μου δίνετε σας παρακαλώ έναν μη ληγμένο;
    Με την συμπεριφορά σου τι ήθελες δηλαδή να δείξεις; Το πόσο μάγκικο κομμούνι είσαι;
    Μαθητής του Κόβω αρχίδια αλητομαοσταλιναραίου Συνοδινού είσαι;

  13. Dikee paliokoumouni Papakosta koinoniologe tis dekaras mono me poiimata mporeis na milisis tin elliniki glosa.To sholio mas to eheis kani kafeneio kai hartopehtiki leshi tin epomeni fora mipos tha fereis kai kanena ouzo mesa sta paidia mas?To sfiraki pou to eheis kai to koubalas mazi sou giati kati allo den eheis anikane koinoniologe tis dekaras

  14. Granouzi aliti trampouke na peis sto afentiko sou ton Komnino kai ton ouli oti osous trampoukous kai na steiloun to kefali tou fa faei sto telos

  15. Τσατισμένε και λοιποί, δεν ωφελεί σε τίποτα νομίζω να προσπαθείτε να μαντέψετε ποιος βρίσκεται πίσω από κάποιο ψευδώνυμο.
    Προφανώς ο Παπακώστας είναι παλιοκομμούνι και βλαξ.
    Και ο Dikeos είναι παλιοκομμούνι και βλαξ.
    Αυτά, όμως είναι και τα μόνα κοινά χαρακτηριστικά που έχουν αυτά τα δύο… άτομα.
    Μπορεί όμως να υπάρχουν και χίλιες δυο διαφορές που, κατά τη γνώμη μου, δεν είναι δυνατόν να γνωρίζετε.
    Παρακαλώ να σεβαστείτε το συνταγματικό και δημοκρατικό δικαίωμα του καθενός στην ανωνυμία. Αν και εδώ μέσα κανείς δεν είναι ανώνυμος. Όλοι χρησιμοποιούν ψευδώνυμα.

  16. Μαθη-τυράκο,
    Το έχεις μάθει καλά το μάθημά σου βλέπω. Πες στο δάσκαλό σου το μαο-σταλινο-βρομιάρη Συνοδινό ή όποιος άλλος σε καθοδηγεί ότι κομμουνιστής και φασίστας είναι ένα και το αυτό. Αυτά τα δύο δεν έχουν καμία διαφορά.
    Από πού λοιπόν βγάζει το συμπέρασμα ο σιχαμερός αρουραίος ο Συνοδινός ή ο μπαμπάκας σου ότι εγώ είμαι κομμουνιστής.
    Μάθε λοιπόν, αλλά πες το και στον αλητο-μαο-σταλιν-αρουραίο Συνοδινό να το μάθει κι αυτός, το χούφταλο, ότι το αντίθετο του κομμουνισμού είναι η Δημοκρατία, μιας και μας μιλάς για αντίθετα και όχι ο φασισμός. Το ότι κομμουνισμός και φασισμός ενδύονται μανδύα διαφορετικού χρώματος, αυτό από μόνο του δεν λέει τίποτα. Κομμουνισμός=Φασισμός!
    Το ίδιο να πεις και στον ρατσίστα αντιρατσιστή, έντιμο απατεώνα, τον ωραία μου αντιρατσιστικά έπιπλα, και τον εδώ οι καλές διαδηλώσεις, διαλιέχτε, Γιάννη Κωνστάντη!

  17. Βρε βλάκα Ντίκεος,
    Για ποιες ουσίες μιλάς αγόρι μου;
    Πες μου πού το πας τελικά; Κάτι θες να πεις αλλά δεν σου βγαίνει.
    Δεν σε υποχρεώνουμε να καταλάβεις, ούτε να πιστέψεις, ούτε καν να μας διαβάζεις.
    Τσάμπα αγωνίζεσαι! Ο Κωνστάντης σε εκμεταλλεύεται.
    Ούτε τα γλειψίματα στην Πάσχου πιάνουνε.
    Αυτή γουστάρει φράγκα κι εσύ είσαι άφραγκος.
    Όταν τελειώνεις την μπουγάδα και το πλύσιμο των πιάτων που σε βάζει η μαμά σου, διάβασε κανένα ποιηματάκι της Πάσχου να τη βρεις!
    Μην ασχολείσαι μ’ εμάς!
    Δεν μπορώ και να σε βρίσω κιόλας γιατί φαίνεσαι κομμάτι συμπαθητικούλης. Κρίμα που σε βρήκε βλάκα και αγαθούλη ο έντιμος απατεώνας Κωνστάντης και σου πουλάει ιδεολογία και σε εκμεταλλεύεται για να κάνει τις βρομοδουλειές του. Είναι κρίμα γιατί κατά βάθος είσαι καλό παιδί. Το πιάνω εγώ από τον τρόπο που γράφεις. Για να μη σου πω ότι όπου νά ’ναι θα σε τραβάει άρον άρον σε καμιά διαδηλωσούλα.
    Προσπαθείς να το παίξεις τυρί, αλλά κάτι δεν μου κολλάει, βρε παιδί μου.
    Από μουσική ακούς τίποτα ή μόνο κλαρίνα, Μητροπάνο και Τζαβέλα; Πάντως δεν φαίνεσαι για Ζαγοραίος!
    Το τελευταίο σου σχόλιο δεν το δημοσιεύω γιατί είναι μία από τα ίδια.
    Εμείς πάντως εδώ είμαστε, αν θέλεις να γράψεις κάτι δικό σου και έξυπνο, στείλε το και μην παπαγαλίζεις τις μαλακίες του Κωνστάντη.

  18. Hmmm.

    Tha paw apo to savvatiatiko methaurio na dw ti trexei. Afou xontrynan to pexnidi den menei allo apo to na pexoume kai emeis.
    Den erxeste kai eseis kamia volta na doume apo konta ta gourounia auta.

    Elpizw na exoume kosmia symberifora apo olous.

    Elpizw epishs anti gia xymous na mas petaxei h Elisabeth kanena sakoulaki me coca. An exei lhxei den me peirazei katholou.

    Tha me anagnwrisete apo to kokkino garyfalo pou tha exw sto peto.😛

    Filika
    Kakalon Trano

    YG.
    Kai to allo kakalo eine trano. Den ta exei parei xampari akoma o “Kakalokofths”

  19. Mathitris.

    1) Tha perasw apo to savvatiatiko kai tha katagrapsw olous se video.
    2) Meta tha to valw sto youtube. Na exoume na sas vlepoume.

    Kai to parakatw afierwmeno sthn agaphth Elisabeth.
    Apo ton Manu Chao

    “Me gusta marihuana, me gustas tu.
    Me gusta colombiana, me gustas tu.”

    Filika.
    Kakalon Tranon h apla “The Kakalo”

  20. Froutakia.
    O Zavalis me thn Frantzeska exoun oikogeneiakh shesh ?
    Mhn mou peis oti eine pantremenoi ?
    HAHAHAHA
    Ti gonidia tha metaferoun sta paidia tous🙂
    To ypsos tou kai ta kila ths …. HAHAHAHAHAHA

    Xerw … peftw poly xamhla me auto to sxolio alla pethana sta gelia otan skefthka autous tous dyo na exoune sex …. HAHAHAHA

    Filika
    Kakalon Trano.

  21. Kυρια Πασχου και κ. Παπακωστα, τι να σημαινου οι 2 φωτογραφιες που παραθετει η σελιδα? Ξερετε?Δεν ειναι οι αποδειξεις της καφετερια την εποχη του Τιμουδα. Αυτος δεν αφηνε αποδειξεις. Δεν ειναι ειναι οι απατες της Δουμα αυτη τις αποδειξεις τις εγραφε με το χερι σε μικρα χαρτια που δεν μπαινανε σε ντοσιε. Τι να ειναι αραγε? Αν το βρητε θα σας κερασω ενα περγαμοντο, και θα σας αφιερωσω το παρακατω ασμα.
    ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΛΟΜΒΙΑ
    ΠΙΑΣΑΝΕ ΣΤΗΝ ΣΟΥΗΔΙΑ
    ΔΕΚΑ ΤΟΝΟΥΣ ΗΤΑΝ ΓΕΜΑΤΟ
    ΚΑΦΕΔΑΚΙ ΜΥΡΩΔΑΤΟ. Κ.Λ.Π

  22. Καλή η ιδέα σου Kakalon Trano, κι εμένα θα με αναγνωρίσετε από την κάπα του Ζορρό!
    Θα έρθω χωρίς τη μάσκα!😉

  23. kai na symplirosw

    Feggaraki mou lampro fegge mou na perpatw
    na pigenw sto sxoleio
    na koitaw ton giannaki
    to xontro to fasistaki
    agkalitsa me tin thitsa pou
    poulaei thn fountitsa
    Kai me ta alla ta paidakia karafla alla kai gemata
    na barame tous goneis
    giati etsi mas dietakse o Oulhs
    Me ton logio ton koumparo
    pou exei to tavli to megalo
    kai ta alla fasistakia
    me sanides sta xerakia
    na xtypane palamakia
    na petane ta festakia
    ston giatro kai to vaggela
    pou tous grafei pera pera

  24. Βας Βας Βας, Γρανούζη τραμπούκε θα τις φάς
    να το ξέρεις.
    Βας Βας Βας, Γρανούζη τραμπούκε θα τις φάς
    θα υποφέρεις. (Δις)

    Αν την φούντα της Πάσχου δοκιμάσης
    και τα χέρια μου, δε σε δείρουν
    μαύρα δάκρυα καυτά θα σε πνίξουνε.

    Πού θα πάς; Πού θα πας;
    Πάντα μπρός σου θα με συναντάς,
    όποια φούντα δοκιμάσης
    της Πάσχου πάντα θα ζητάς. (Δις)

    Βας Βας Βας, Γρανούζη τραμπούκε θα τις φάς
    να το ξέρεις.
    Βας Βας Βας,Γρανούζη τραμπούκε θα τις φάς
    θα υποφέρεις. (Δις)

    Αν τα βράδια μας, τελειώσουνε
    οι αναμνήσεις μας θα σε σκοτώσουνε
    μαύρα φίδια να το ξέρεις θα σε ζώσουνε.

    Πού θα πάς; Πού θα πας;
    Πάντα μπρός σου θα με συναντάς,
    όποιο δρόμο και να πάς ,
    τον τραμπάκουλα θα συναντάς (Δις)

    Βας Βας Βας, Γρανούζη τραμπούκε θα τις φάς
    να το ξέρεις.
    Βας Βας Βας, Γρανούζη τραμπούκε θα τις φάς
    θα υποφέρεις.

  25. Ο Μάης φλογερός, όλο φως και τραγούδι. Αλλά και πολύ αίμα στις λεωφόρους και στις γειτονιές του κόσμου. Αιματοβαμμένες Πρωτομαγιές στο Σικάγο αλλά και στην Καισαριανή. Διαδηλώσεις και πορείες Ειρήνης. Μάης και η μεγάλη Νίκη των λαών, που την πλήρωσαν σκληρά οι μανάδες του κόσμου.

    Μάης και η μεγάλη καπνεργατική απεργία του 1936. Και η εργατομάνα Θεσσαλονίκη μετράει τα θύματα της. Η πρώτη δολοφόνα σφαίρα των δυνάμεων καταστολής βρήκε το παλικάρι από το Ασβεστοχώρι, τον Τάσο Τούση.

    Το γεγονός αυτό ενέπνευσε τον Γ. Ρίτσο να γράψει τον «Επιτάφιο», που έγινε ο επιτάφιος θρήνος όλων των καιρών κι όλης της Ρωμιοσύνης, γιατί είναι έργο πανανθρώπινο, διαχρονικό και επίκαιρο. Έργο κορυφαίος διάδοχος της αρχαίας τραγωδίας και της μακραίωνης δημοτικής μας ποίησης, συναρπάζει με την αλήθεια, το λυρισμό, τη μουσικότητα, κάθε άνθρωπο, κάθε εποχής.

    Ο «Επιτάφιος» γράφτηκε «εν θερμώ». Όλη η ποίηση του Ρίτσου είναι βιωματική, αλλά μεσολαβούσε κάποιος χρόνος να κατασταλάξουν τα πράγματα… ενώ τούτο γράφτηκε συγχρόνως με τα γεγονότα.

    Αρχές του Μάη του ’36 ξεσπά μεγάλη καπνεργατική απεργία στη Θεσσαλονίκη, που εξελίσσεται σε πανεργατική. Χωροφυλακή και ιππικό συγκρούονται με τους απεργούς και πρώτο θύμα είναι ο οδηγός Τ. Τούσης. Τον μεταφέρουν πάνω σε μια πόρτα στην κλινική «Ανδρεάδη» όπου διαπιστώνεται ο θάνατός του και από εκεί πηγαίνουν πορεία προς το Διοικητήριο. Η μητέρα βγαίνει να δει τι γίνονται τα κορίτσια της, μαθαίνει για το σκοτωμό του γιου της, ξεσπάει σε κλάματα, αλλά δεν σταματά την πορεία. Φτάνουν στο «Αλκαζάρ». Στο δρόμο τους σταματά ένα τανκ (είχε επικηρυχθεί στρατιωτικός νόμος), κι όταν το πλήρωμά του αντιλαμβάνεται πως οι διαδηλωτές έχουν πρόθεση να προχωρήσουν, πυροβολεί. Το πλήθος ακουμπά τότε την πόρτα με τη σορό του παλικαριού κάτω. Η μάνα πέφτει πάνω του κι αρχίζει να μοιρολογεί:

    Γιε μου, σπλάχνο των σπλάχνων μου, καρδούλα της καρδιάς μου,
    Πουλάκι της φτωχής αυλής, ανθέ της ερημιάς μου

    Πώς κλείσαν τα ματάκια σου και δε θωρείς που κλαίω
    Και δε σαλεύεις, δε γροικάς τα που πικρά σου λέω;

    Την επομένη ο Ρίτσος βλέποντας στην εφημερίδα τη φωτογραφία της μάνας με ανοιχτά τα χέρια, σαν δυο πληγωμένες φτερούγες, να οδύρεται καταμεσής στο δρόμο, πάνω από το σκοτωμένο παιδί της, συγκλονίζεται. Η καρδιά του φλέγεται και τα φυματικά πνευμόνια του αιμορραγούν, αλλά η πένα του άγρυπνη ένα μερόνυχτο σταλάζει στο χαρτί, λέξη τη λέξη, με 14 ποιήματα, το θρήνο και το σπαραγμό της τραγικής μάνας για τον αδικοχαμένο γιο της, αλλά μαζί και την οργή για τους δολοφόνους του.

    Και’ γω η φτωχή και’ γω η λιγνή, μεγάλη μέσα σ’ όλους,
    Με τα μεγάλα νύχια μου κόβω τη γη σε σβώλους

    Και τους πετάω κατάμουτρα στους λύκους και στ’ αγρίμια
    Που μου’ καναν της όψης σου το κρούσταλλο συντρίμμια

    Ωστόσο κεντρικό στοιχείο, το καθ’ αυτό μήνυμα του, δεν είναι η θλίψη και ο ψυχικός μαρασμός, η απογοήτευση και ο πεσιμισμός, αλλά η λαϊκή δύναμη και υπερηφάνεια, η θέληση αυτής της γυναίκας να «ζωντανέψει» το παιδί της ξανά, ζωντανεύοντας στη δική της ψυχή, στη δική της ζωή, τα δικά του οράματα

    Πού σαι, καλέ μου, να χαρείς και να σταθείς κοντά μου;
    Ακου τα λόγια σου λαλώ και πλάτυνε η καρδιά μου.

    Πουλί μου, χίλιες δυο ζωές με σένανε με δένουν,
    Κι όσοι αγαπιούνται και νεκροί, ποτέ τους δεν πεθαίνουν…

    Η σύνθεση αυτού του έργου, του οποίου ο αρχικός τίτλος ήταν «Μοιρολόι-αφιέρωμα στους νεκρούς της Θεσσαλονίκης», σήμανε την ώρα της μεγάλης ωρίμανσης του Ποιητή, ποιητικής και ιδεολογικής. Γράφτηκε μάλιστα πως η ποίηση μας άλλαξε δρόμο μετά το περίφημο εκείνο «άρμεγες με τα μάτια σου το φως της οικουμένης».

    Για πρώτη φορά ο Γ. Ρίτσος υπογράφει με το πραγματικό του όνομα -ως τότε χρησιμοποιούσε το όνομα του αναγραμματισμένο Γ. Σοστίρ. Ο «Επιτάφιος» έμελλε να γνωρίσει δόξα από τα πρώτα κιόλας «βήματά» του. Εκδόθηκε σε 10.000 αντίτυπα-ρεκόρ για την εποχή του. Και τόσο γρήγορα εξαντλήθηκε το βιβλίο ώστε, όταν τα όργανα της μεταξικής δικτατορίας, «εν πομπή και παρατάξει», έκαιγαν μπροστά στους στύλους του Ολυμπίου Διός, τα «ανατρεπτικά», όπως έλεγαν αυτοί, βιβλία, είχαν απομείνει μονάχα 250 αντίτυπα να καούν.

    …Κι ως στέκουσουν και κοίταζες το λιόγερμα ν’ ανάβει
    σαν τιμονιέρης φάνταζες κι η κάμαρα καράβι…

    Και το καράβι βούλιαξε κι έσπασε το τιμόνι
    Και στου πελάγου το βυθό πλανιέμαι τώρα μόνη.

    Ο «Επιτάφιος» με τη γρήγορη περπατησιά των στίχων και τους ομοιοκατάληκτους 15σύλλαβους έχει ύφος γνήσιο λαϊκό, όπως το δημοτικό τραγούδι. Ο ίδιος ο Ποιητής το 1978 λέει: «Έγραψα τον «Επιτάφιο»σε μια εποχή όπου τα πνευματικά ρεύματα σ’ όλο τον κόσμο δημιουργούσαν εκτροπές από τις παραδόσεις…σαν μια κατοχύρωση της εθνικής και φυλετικής ταυτότητας, σε καθαρά δημοτικά μέτρα…. Κάθε τόσο, σε κρίσιμες στιγμές, που η Ελλάδα κινδυνεύει να χάσει το πρόσωπό της, επανέρχομαι στον 15/σύλλαβο (όπως και στα «18 λιανοτράγουδα», γιατί εκεί υπάρχει ολόκληρη η ιστορία του Ελληνισμού, η ιστορία των αγώνων αλλά και η αισθητική καταξίωση τους…. Και ακριβώς αυτό κάνει εδώ: καταξιώνει αισθητικά με τον ιαμβικό 15σύλλαβο και τη ρωμαλέα ποιητική του γλώσσα το μεγάλο γεγονός της πανεργατικής απεργίας της θεσσαλονίκης που άφησε πίσω της πολλούς νεκρούς.

    Κάτι παρόμοιο όμως εννοεί και ο Ζεράρ Πιερά όταν λέει για τον «Επιτάφιο»: Ο «Επιτάφιος» είναι μια σημαντική γέννηση. Το ποίημα αυτό που ξετυλίγει μέσα σε 20 τραγούδια (προστέθηκαν στην πορεία τα υπόλοιπα) το μοιρολόι της μάνας απελευθερώνει με μιας το Γ. Ρίτσο από το φορμαλισμό… Κανένα ίχνος σαρκασμού ή ρητορείας. Ένας λυρισμός γυμνός, ολοζώντανος, σε μια γλώσσα οικεία και ταυτόχρονα υπερβολικά πολύτιμη… Ένας λυρισμός δεμένος με τη συλλογική μνήμη που φέρνει μέσα της το λαϊκό τραγούδι, την ειδωλολατρική μυθολογία και ορθόδοξο τελετουργικό. Χάρη σ’ ένα παράδοξο, που δεν μπορεί να γίνει νοητό παρά μόνο σ’ ένα λαό, που προσπαθούν να τον κάνουν να απαρνηθεί τον εαυτό του, η παράδοση γίνεται επαναστατική διεκδίκηση, εχέγγυο εθνικής ανεξαρτησίας και πηγή πολιτιστικής αναγέννησης»

    Μαλλιά σγουρά που πάνω τους τα δάκτυλα περνούσα….
    Φρύδι μου, γαϊτανόφρυδο και κοντυλογραμμένο…
    Μάτια γλαρά που μέσα τους αντίφεγγαν τα μάκρη….
    Χείλι μου μοσχομύριστο που ως λάλαγες άνθιζαν λιθάρια και ξερόδενδρα κι αηδόνια φτερουγίζαν.

    Ήσουν καλός κι ήσουν γλυκός κ’ είχες τις χάρες όλες…
    Τι κάνει αλήθεια αυτή η μάνα στο μοιρολόι της; Τον τραγουδάει; Τον χαϊδεύει; Τον καμαρώνει;
    Όταν του λέει «είχες τις χάρες όλες» δεν μένει τίποτε να προσθέσει. Κι όμως συνεχίζει μέσα από την απύθμενη καρδιά της, που δεν είναι παρά αυτή του λαού μας, όπως εκφράζεται μέσα από τα δημοτικά τραγούδια-μοιρολόγια.

    Γιε μου δεν ξέρω αν πρέπει μου να σκύβω να σπαράζω,
    Για πρέπει μου όρθια να σταθώ, να σε χιλιοδοξάζω.
    Η ίδια θα πει:
    Πότε τις χάρες σου, μια-μια, τις παίζω κομπολόι
    Πότε ξανά, λυγμό-λυγμό, τις δένω μοιρολόι.

    Πάντως η ισχυρή επίπτωση που έχει επάνω μας το ποίημα προέρχεται από την αλήθεια που αυτό περικλείει και από το γεγονός ότι ο ποιητής ήταν άξιος να βρει τα κατάλληλα εκφραστικά μέσα για να μας δώσει με τον αψεγάδιαστο στίχο του αυτή την Αλήθεια, στο όνομα της οποίας η μάνα στον «Επιτάφιο» δε στέκει παθητική απέναντι στη μοίρα της. Ακόμη και στον Επουράνιο δε θα διστάσει να πει:

    Κι, αχ θε μου, θε μου, αν ήσουν θεός κι αν ήμασταν παιδιά σου
    θα πόναγες καθώς εγώ τα δόλια πλάσματα σου.

    Γιε μου καλά μου τα’ λέγε το γνωστικό σου αχείλι
    Κάθε φορά που ορμήνευε, κάθε φορά που εμίλει:

    Εμείς κρατάμε όλη τη γης μες στ’ αργασμένα μπράτσα
    Και σκιάχτρα στέκουνται οι θεοί κι αφέντη έχουνε φάτσα.

    Έτσι αυτόματα αρχίζει η συνειδητοποίηση της μάνας. Κι εκεί ακριβώς έγκειται και ο ηρωισμός της. Γκρεμισμένα όνειρα, πόνος, σπαραγμός, μοιρολόι, αλλά στο τέλος θριαμβεύει η ζωή. Στο λιακωτό που κοίταζε ο γιος η μάνα αρμέγει τώρα το φως της οικουμένης. Ο Ρίτσος πιάνει καλά το σφυγμό της ζωής. Και δεν το κρύβει. Αλλά με όση τόλμη μας το αποκαλύπτει, μας υποχρεώνει και να δοκιμάσουμε την εκπληκτική χαρά της γόνιμης δυνατότητας ζωής, που καμιά συμφορά, κανένας πόνος δεν μπορεί να παραμερίσει το δικαίωμα για πιότερη ανθρωπιά.

    Κι αντίς τ’ άφταιγα στήθεια μου να γδέρνω, δες, βαδίζω
    Και πίσω από τα δάκρυα μου τον ήλιο αντικρύζω

    Γιε μου, στ’ αδέρφια σου τραβώ και σμίγω την οργή μου,
    Σου πήρα το τουφέκι σου’ κοιμήσου, εσύ, πουλί μου.

    Εν κατακλείδι ο «Επιτάφιος», με απόηχους από τον επιτάφιο θρήνο, το δημοτικό τραγούδι, το μανιάτικο μοιρολόι, την Ερωφίλη, αλλά και τη μάνα του Γκόρκι, είναι μια μείζων ποιητική σύνθεση, που τη διατρέχει ένα παλλόμενο πάθος, ένα πένθος ένδοξο, θλίψη ισορροπημένη θαυμαστά. Η φιγούρα της συντετριμμένης μάνας, που μοιρολογά το σκοτωμένο της αγόρι με απελπισία και τρυφερότητα, που ξεκινά σε απόλυτο σκοτάδι (κι ο ήλιος κουβάρι ολόμαυρο, το φέγγος του έχει μάσει) για να φτάσει στο φως της «ανάστασης» (φως ιλαρό, λεβέντη μου, μ’ ανέβασε απ’ το χώμα), είναι μια φιγούρα σπαρακτική, πολύ οικεία για τον αναγνώστη.
    Ο «Επιτάφιος»θα γίνει ιδιαίτερα δημοφιλής ιδίως μετά τη μελοποίηση του από το Μ. Θεοδωράκη, στη 10ετία του’ 50. Ο Τάσος Τούσης θα ταυτιστεί με άλλους δολοφονημένους αγωνιστές. Όταν ο κόσμος πληροφορείται έξω από το ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης το θάνατο του Γρηγόρη Λαμπράκη, Μάης και τότε του 1963, αρχίζει να τραγουδά «Μέρα Μαγιού μου μίσεψες…»

    Αλλά πάλι «Γλυκέ μου, εσύ δε χάθηκες, μέσα στις φλέβες μου είσαι.
    Γιε μου, στις φλέβες ολονών, έμπα βαθειά και ζήσε».

    Κι έτσι έγινε. Ο «Επιτάφιος» πέρασε «μέσα στις φλέβες» των παλιότερων γενιών. Έγινε «κειμήλιο» δικό τους και κληρονομιά της σημερινής και των επερχόμενων γενεών, ώστε να τους «μεταγγίζει» με το μήνυμα και το κάλλος του την Ελπίδα και την Προοπτική.

  26. Πω πω ΣΟΦΙΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΝΕΑΡΟΣ ΠΟΙΗΤΉΣ ΤΟΝ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ ΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΌΓΟ ΜΑΙΜΟΥ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ

  27. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΤΑ ΧΑΠΙΑ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΩ
    ΟΥΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΠΩΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ
    ΤΗ ΜΙΑ ΜΟΥ ΠΑΙΖΕΤΕ ΤΟΥΣ ΑΓΓΕΛΟΥΣ
    ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕ ΔΙΑΟΛΟΥΣ

    Η ΑΓΑΠΗ ΣΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΘΗΛΙΑ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ
    ΔΑΚΡΥΑ ΣΤΑΓΟΝΕΣ Σ’ΕΝΑΝ ΩΚΕΑΝΟ
    ΜΕΡΙΚΑ ΑΣΤΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΤΟΝΩΘΕΙ
    Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ…..

  28. Afieromeno stin PASHOYMENI

    Εχω πιεί,ένα τσιγάρο
    και σ’ενα σύννεφο
    οι μνήμες ακουμπάνε
    Εχω πιεί,ένα τσιγάρο
    και μες την θάλασσα
    αστερια κολυμπάνε
    Εχω πιεί,ένα τσιγάρο
    και δυό κουβεντες σου
    απόψε τριγυρνάνε,
    Εχω πιει,ένα τσιγάρο
    και δεν οριζω πια
    οι σκεψεις μου που πάνε..

    Βάλτε φωτιά,
    στάχτες να γίνουνε
    τα λάθη που φοβάμαι
    Βάλτε φωτιά,
    τα όχι μου
    εγω να μην θυμάμαι,
    Βάλτε φωτια,
    τα πρέπει μου
    να μην με ακουμπάνε,
    και απο τα αποκαίδια τους
    ζωες να ξεπηδάνε…

    Αλλες πνοές
    στα στήθια μου
    απόψε με πονάνε
    και ποιος μπορεί το αυριο
    να φανταστει πως θα,ναι
    και εγω μέσα στη ζάλη μου
    τόσο αφηρημένη,
    που δυό ζωες χρειάζομαι
    για να’μαι ευτυχισμένη..

  29. Ο υπαρχηγός της Πάσχου Χουλιάρα Παπακώστα και Γρανούζη ξακουστός γλεΙφτοπόδαρος του Κομνηνού ΟΥΛΗΣ το Σάββατο θα μας φέρει τον Τσίπρα στον σχολείο.Ηθέλα να ξέρω η Πάσχου θα του φτιάξη καφέ ΚΟΛΟΜΒΙΑΝΟ ΜΥΡΩΔΑΤΟ ΤΟΥ ΥΠΑΡΧΗΓΟΥ ΟΥΛΗ?

  30. Πασχουν μου κακοριζικη
    τι σου μελε να παθης,
    για μια Χουλιαρα ασχημη
    την φουντα σου να χασεις

    Πασχου μου το μαυρακι σου μπορεις
    να απολεσεις
    γιατι κακιες οι επαφες που με χουλιαρους εχεις.

    Πασχου μου την αξια σου την εχεις ξαφανησει
    Χουλιαρος και Συνοδινος σε εχουν ξεφτιλησει.
    Πασχου μου την καφετερια δεν θα την ξαναπαρεις
    γιατι στα μαυρα τα πουλας, και πονηριες μας κανεις.

    πασχου μου η παλαβαδα σους δεν εχει τελιωμο
    ξεφτιλησες το σπιτι σου χωρις ενδιασμο.

  31. Και πολύ μαστούρα η Πασχούμενη χαπακωμένη
    Αφιερωμένο

    Ξύπνησα και έψαξα μια φούντα να καπνίσω
    χωρίς θερμίδες μπόλικες να πάρω
    το βάρος μου τριψήφιος αριθμός

    Έψαξα ντουλάπια νεροχύτες και συρτάρια
    τα πιάτα στην κουζίνα όλα άδεια
    και μέσα μου ένα “Γιατί;”

    Κλείνω τα ντουλάπια
    σβήνω και το φως
    πάλι θα πουν στο δρόμο:”Να η Πασχούμενη

    Δεν έχω τι να κλέψω
    μόνο μια φέτα με ψωμί
    Θέε μου,τι πάω να κάνω;
    Μου ‘χει τελειώσει το χασίς
    Δεν έχω τι να φουμάρω
    όλοι μου λεν πως είμαι μια μαστούρα
    μα δεν τα παρατάω
    θα φάω μια κρέπα με λίγη σος

    Κι έτσι εγώ
    το γύρισα απ’ το φαΐ στην πρέζα
    ελπίζοντας πως θα με βρούνε τέζα
    αφού η κόλαση έγινε ζωή

    Γύρεψα να βρω κανά Depon καμιά ασπιρίνη
    μα ούτε σιρόπι ούτε δραμαμίνη
    μου τα κλεψε η γιαγιά μου η Φωφώ

    Κοίταξα στον τοίχο
    σπίτι αδειανό
    γι’αυτό θα βγω στην πόρτα για να πω

    Δεν έχω τι να πάρω
    η ηρωίνη είν’ ακριβή
    χόρτο και κοκκαΐνη
    τα πήγε η Πάσχου στην Αργεντινή
    δεν έχω τι να κάνω
    είν’ η ζωή μου βαθύς γκρεμός
    κι η μπλούζα που φοράω
    λερώθηκε ξανά με σος

  32. μυτιά μ’, μυτιά
    ξεγυρισμένη
    σ’όλον τον κόσμο ξακουσμένη

    του αρχόντου
    δίνεις τ’ άνθια σου
    του σέμπρου τα παλάτια σου

    και του Συνοδινού
    του Δελλιά
    την καταδίκη τη βαριά.

    Με Πάσχου Γρανούζη
    Χουλιάρα
    το ζητιανόξυλο λαλεί:

    “απ’τις μυτιές
    και το βελόνι
    κορμί ‘ναι κι άρχισε να λιώνει”.

  33. ΟΤΑΝ πηξει το μυαλο στο κεφαλι σου,τοτε να εισαι σιγουρη κοπελλα μου οτι θα ψαχνεις να βρεις αμμο για να χωσεις το κεφαλι σου σαυτην.

  34. Theloume to video ths synedriashs. Na anevei sto youtub na to dei o laos . Fonh laou orgh theou…..

    Proteinw ston syllogo gonewn na steilei ton Mr G stin stegh na mas ekprosopisei. Afou opws graftike kai parapanw eitan ypeythinos politistikwn kati tha kserei apo politismo to paidi

  35. Σύντομα θα βάλουμε κάποιο απόσπασμα από το βίντεο. Υπομονή!
    Ποιος είναι ο Mr G?
    Μήπως κόβει και αυτός αρχίδια;
    Έρχεται δεύτερος να του πείτε. Τα έφαγε όλα ο Συνοδινός!

  36. fagothite adelfia fagothite

Comments are closed.