Ο Χαϊδευτός απολογείται για τις απάτες;

Την απολογία του (;) αποφάσισε να καταθέσει ο Χαϊδευτός για τις απάτες και τα εγκλήματα που διαχρονικά έχει διαπράξει η «ομοσπονδία» του, η αντιδημοκρατική σύμφωνα με τα πορίσματα των σουηδικών υπηρεσιών, και οι σταλινικές του οργανώσεις-μαϊμούδες στο ίδρυμα ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΣΤΕΓΗ – ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ.

 

Σε ανακοίνωσή της η «ομοσπονδία» του καλεί σε ανοιχτή συνάντηση όλους τους υπαρκτούς ελληνικούς φορείς αλλά και… άλλους ενδιαφερόμενους (πιθανούς αγοραστές!;) για να τους ενημερώσει και να απολογηθεί (υποθέτουμε) για τις απάτες που κατά καιρούς έχει διαπράξει εις βάρος του ιδρύματος.

 

Επίσης το πλαίσιο αυτής της συνάντησης προβλέπει και εισήγηση και προβληματισμό και συζήτηση για τον πολιτισμό από την υπεύθυνη πολιτιστικών της «ομοσπονδίας», Έλλη Χρηστάκη.

 

Μερικά από τα βασικά ζητήματα για τα οποία θα πρέπει να απολογηθεί ο απατεώνας μουλάς Χαϊδευτός, η Έλλη Χρηστάκη και ο σεϊζης τού μουλά, Ουλής, είναι: 

1. Με ποιο δικαίωμα αυτός υποκατέστησε τη σουηδική νομοθεσία και την εποπτική αρχή του ιδρύματος που είναι η Νομαρχία Στοκχόλμης και έθεσε εαυτόν υπεράνω των νόμων της Σουηδίας.

(Με φιρμάνι από 15.5.2001 και αριθ. πρωτ. 86 και κοινοποίηση προς το Δ.Σ. του ιδρύματος, την Πρεσβεία της Ελλάδος στη Σουηδία και τις κοινότητες του νομού Στοκχόλμης ο γελοίος απατεώνας Χαϊδευτός ως άλλος σουλτάνος καταργεί το υπάρχον Δ.Σ. του ιδρύματος και διορίζει!!! επιτροπή αποτελούμενη από 6 άτομα: Α. Ξανθόπουλο, ABF, Α. Κεφαλά, επιχειρηματία, Κ. Ψαρρό, επιχειρηματία, Α. Φράγκο, πρώην πρόεδρο του ιδρύματος, την αφεντιά του και τον Δ. Καρκαμάνη, γραμματέα της ΟΕΣΚΣ). 

 

Αυτή την απάτη όμως δεν την κοινοποίησε ποτέ στη Νομαρχία Στοκχόλμης!

Γιατί; Γιατί γνώριζε βεβαίως ότι έκανε απάτη!

 

2. Με ποιο δικαίωμα την ίδια χρονολογία προσπάθησε να ξεπουλήσει όσο, όσο περιουσία που ποτέ δεν του ανήκε, δηλαδή το ίδιο το ίδρυμα!!! ΘΡΑΣΥΤΑΤΗ ΑΠΑΤΗ!!!

 

3. Γιατί έγινε η ΠΑΡΑΧΑΡΑΞΗ του καταστατικού του ιδρύματος, το οποίο και εφαρμόστηκε για πάνω από 14 χρόνια, (εν αγνοία της Νομαρχίας Στοκχόλμης) και ποιους σκοπούς εξηπηρετούσε. Ποιος ήταν ο λόγος που επέβαλε στην «ομοσπονδία» του να υποστηρίζει και να χρησιμοποιεί ένα ΠΑΡΑΝΟΜΟ καταστατικό!

 

4. Πού πήγαν τα εκατομμύρια που κατά καιρούς έχει στείλει το ελληνικό κράτος στην «ομοσπονδία» του για τη διάσωση του ιδρύματος;

 

5. Για ποιο λόγο η Νομαρχία Στοκχόλμης επέβαλε πρόστιμο 50.000 κορ. στην μπολσεβίκα Μαρία Χουλιάρα, στον ίδιο 10.000 κορ. αλλά στους υπόλοιπους μπολσεβίκους, τότε ΠΑΡΑΝΟΜΟ Δ.Σ. του ιδρύματος.

 

6. Για ποιο λόγο έστειλε τη γελοία επιστολή στο Νομάρχη Στοκχόλμης ζητώντας του να καταδικάσει τις υπηρεσίες, τους νόμους και τη δικαστική εξουσία της Σουηδίας;

 

7. Στην ανοιχτή αυτή συζήτηση γιατί ο Χαϊδευτός, ο Ουλής και η Έλλη Χρηστάκη δεν κάλεσαν και την κατεξοχήν υπεύθυνη αρχή για το ίδρυμα, τη Νομαρχία Στοκχόλμης; Γιατί τρέμουν οι κ.κ. της «ομοσπονδίας» τη Νομαρχία Στοκχόλμης και τους νόμους του κράτους; Μήπως φοβούνται ότι οι Έλληνες της παροικίας μας θα πάρουν σωστή πληροφόρηση; (Αυτή τη στιγμή δεν γνωρίζουμε αν κάλεσαν και τον ίδιο τον ενδιαφερόμενο δηλαδή το ίδρυμα.  Θα το μάθουμε όμως σύντομα).

 

Θα επανέλθουμε στο θέμα, όταν έχουμε νεότερα για τόπο, χρόνο και ημερήσια διάταξη. Θα φροντίσουμε να στείλουμε και κάποιον στην ανοιχτή συνάντηση για το ρεπορτάζ.

Advertisements

8 Responses

  1. Kala ine na simplirosi o apateonas aftos kai liga pragmata akomi. 1. giati exoun poulisi pola diamerismata sta mavra, me apotelesma na enikiazete simera diamerisma 210 t.m gia 10 xiliades to mina. 2. Na eksigisi giati exei o apateonas ena diamerisma pou to epinikiazi se agnostous kai para tis prospathies 10 eton den to afini piso sto idrima.3. Giati to hametipio tis Margetis den plironi to sosto enikio.4. giati ta orea pou theli na ftiaksi o Haideftos tora gia ton ellinismo den ta ekane ta proigoumena 26 xronia pou alonizan mesa sto idrima.5. Giati anti gia sintirisis sto idrima eklevan ta isodimata me apotelesma to idrima simira na exi sovara ikonomika provlimata.6. giati paredosas oi kommounistries mpolsevikes Houliara ,Zavala,kai Mathioudaki 300.hiliarika elima sto tameio otan tous petakse ekso i armodia ipiresia.7.Giati mihanorafoune sto SAE, tin Presvia, ke tis ellinikes ipiresies enantio tou idrimatos.. Loipon akoute apateones olon ton hromaton. TO IDRIMA POTE PLEON THEN THA KSANAPESI STA NIHIA SAS: OSO PIO POLA LETE KAI KANETE ENANTIO TOU IDRIMATOS TOSO PIO POLI APOMAKRINESTE APO AYTO: mia simvouli.AN EHETE 3 ATOMA POU DEN INE KLEFTES KE ME IGIA FRENA STILTE TOUS STO IDRIMA ;INE KAI I MONI DINATOTITA POU SAS EHI MINI: TA ALLA KSEHASETE TA: KALI NIKTA KAI KALES APOFASIS STIN SINAKSI SAS TIS 8 TOU NOEMVRI.

  2. Είναι που λένε! Ο ΛΥΚΟΣ στην αναμπουμπούλα χαίρεται!

  3. @ Dikaiopolis
    Σωστά;
    ή μήπως
    Ο λύκος έχει τ’ όνομα κι η αλεπού τη χάρη!

  4. Είναι κι αυτό ένα ερώτημα!

    Πάντως ως προς τη φύση τους, και τα δυο όχι μόνο δεν είναι κατοικίδια, αλλά ούτε και μεταξύ τους κοινωνικά, απέχουν πολύ από το στάδιο συνύπαρξης δια τις συμβιώσεωςς, η μη μόνον δια του βρυγχισμού η και του αθόρυβου τις περιπλάνησις των, προς τελεσφόρηση τις ικανοποίησις των ενστίκτων τις επιβίωσης του είδους τους.

    Η ιστοσελίδα
    http://www.voros.gr/
    είναι ενδιαφέρουσα ως προς τα θέματα παιδείας και όχι μόνον!

    Μοιράζομαι τις ανησυχίες σας και προβληματίζομαι!

  5. Βεβαίως, η θεματολογία μας και ο χρόνος μας δεν μας επιτρέπουν να ασχοληθούμε και με τα κατά τα άλλα συμπαθή αυτά τετράποδα, τα οποία προς τελεσφόρησιν της ικανοποιήσεως τών ενστίκτων της επιβιώσεως του είδους των τέχνας κατεργάζονται, παρά μόνο με τα αντιπαθέστατα ανθρωποειδή τρωκτικά που ροκανίζουν ξένην περιουσίαν.

    Ευχαριστούμε και για την ενδιαφέρουσα ιστοσελίδα που μας συστήνετε, απαραίτητο βοήθημα για νυν και υποψηφίους προέδρους και γραμματείς ομοσπονδιών και όχι μόνον!
    Αναμένουμε εναγωνίως και το άρθρο περί Αρετών και Αρχών του Διαδραστικού Λόγου, την χρήσιν του οποίου κάνουμε εμείς εδώ.

    Μοιραζόμαστε τα προβλήματά σου και αρχίζουμε να ανησυχούμε…

  6. “Αναμένουμε εναγωνίως και το άρθρο περί Αρετών και Αρχών του Διαδραστικού Λόγου, την χρήσιν του οποίου κάνουμε εμείς εδώ.”

    Η Δημοκρατία είναι ένα πολίτευμα στο οποίο ο κάθε πολίτης έχει δικαίωμα παρεμβολής γνώμης πρότασις και εκπροσώπησής του εαυτού του και άλλων.

    ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ είναι αυτό ο οποίος που όχι μόνο εξασκεί αυτό του το δικαίωμα αλλά δέχεται και ο ίδιος να ελέγχεται για τις πράξεις και τα έργα του και δή όταν με τις αποφάσεις και τις ενέργειές του εκπροσωπεί ΑΛΛΟΥΣ.

    Στη δημοκρατία ο ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ δεν μπορεί να είναι ανώνυμος.

    Ευκαιρία για τους ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ Έλληνες της Σουηδίας να είναι παρόντες και να παρέμβουν ΕΠΩΝΗΜΑ εξασκώντας το δημοκρατικό τους ΔΙΚΑΙΟΜΑ, ή άλλως να περισόσουν ότι απόμεινε από τα αποκαΐδια ή να γευτούν απ’ τα καρβουνιασμένα κοψίδια.

    Θετικό το ότι μοιραζόσαστε και εσείς τα ΔΙΚΑ μου προβλήματα και αρχίσατε να ανησυχείτε.

    Το χιούμορ είναι σημάδι ζωντάνιας αλλά! και υπεκφυγή?

  7. Φίλε Dikaiopolis,
    Το αντικείμενό μας εδώ δεν είναι να συζητήσουμε για το τι είναι ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Μια τόσο παρεξηγημένη έννοια, που ο καθένας την ερμηνεύει όπως γουστάρει και όπως τον συμφέρει.
    Ευκολότερο είναι να πεις τι δεν είναι η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!
    Ελπίζουμε να συμφωνείς ότι ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ δεν είναι «Μπάτε σκύλοι αλέστε κι αλεστικά μη δίνετε».

    «Στη δημοκρατία ο ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ δεν μπορεί να είναι ανώνυμος.»!
    Πού το βρήκες αυτό;
    Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ στηρίζεται στην ανωνυμία!
    Μήπως τα έχεις μπερδέψει με τον ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟ;

    Φαντάσου στις εκλογές να στέκεται κάποιος δίπλα από το παραβάν και να επιμένει να του πεις τι ψήφισες επικαλούμενος τη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
    Αν τον διαολοστείλεις δεν θα είσαι δημοκράτης δηλαδή;

    Έτσι είναι η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ: Να δίνει τη δυνατότητα στην Αλέκα να μπορεί να ψηφίζει τον Κωστάκη! Γιατί αν ψήφιζε επώνυμα θα της ήταν ΑΔΥΝΑΤΟ να ψηφίσει Κωστάκη!

    Για το ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΣΟΥΗΔΙΑΣ νομίζουμε ότι σου εξηγήσαμε.
    Αν εσύ έχεις τόση ανάγκη από ηγέτες, ε, δεν θα τους βρεις εδώ.
    Ψάξε αλλού!

  8. «Στη δημοκρατία ο ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ δεν μπορεί να είναι ανώνυμος.»!
    Πού το βρήκες αυτό;
    Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ στηρίζεται στην ανωνυμία!
    Μήπως τα έχεις μπερδέψει με τον ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟ;

    Φαντάσου στις εκλογές να στέκεται κάποιος δίπλα από το παραβάν και να επιμένει να του πεις τι ψήφισες επικαλούμενος τη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.

    Έτσι είναι η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ: Να δίνει τη δυνατότητα στην Αλέκα να μπορεί να ψηφίζει τον Κωστάκη! Γιατί αν ψήφιζε επώνυμα θα της ήταν ΑΔΥΝΑΤΟ να ψηφίσει Κωστάκη!

    Άλλο το δικαίωμα του μυστικού τις ψήφου και άλλο το ανώνυμο του ΔΗΜΟΚΡΑΤΗ ψηφοφόρου.

    Κάπου μπερδεύτηκε το στρίγκ με τη γραβάτα.

Comments are closed.