Ρε Στέγη, για τη θεία Όλγα ρε γαμώτο!

 

6 Responses

  1. Aporo giati i GIAFKA tis Giagias tis OLGAS stamatise tin drasi tis. ,Kanena ektos ton vlaka ton Stavroulaki ke ton tourkalvano, klefti Karanika, den vlepis ekei.
    Mipos giagia olga ofilete afto ,sto oti apo galaktistikate apo to idrima ton Ellinon. Fenete oti sas tsakise ta daktila to neo DS.Den ehete malon klepsimea tora gia katanomi. Omos Giagia olga mi thlivese. Se ligo kero erxonte ta BIDRAG ston Haidefto. Apo pola meri. Erhonte ke giortes. Olo ke kapio poson tha moirasi o nonos se olous sas.Mexri tote ipomoni. Episis as Grapsi i Giafka sou ke kamia nea anakoinosi gia tous kommounistes meli sou, ke na vrizis tin nea diikisi tou idrimatos pou den sas afinoi nato viazete allo.Giagia den sozeste me tipota. Klise tin GIAFKA.

  2. Γεια σας

    Μια ερώτηση

    Από τα ήδη υπάρχοντα μέλη του διοικητικού συμβουλίου του ιδρύματος, δεν υπάρχει τουλάχιστον κάποιο που σας εκφράζει? ή να είναι στην “..ομάδα συμπατριωτών..” πιστεύεται πράγματι ότι “…δεν υπάρχει λόγος να συμβάλει κανείς με κάποιον προβληματισμό όσον αφορά το ίδρυμα..” και αρκούν μόνο “..Οι στόχοι του….στην ιδρυτική πράξη και το καταστατικό του…”

    Είναι απορίας άξιο του ότι οι πρώτοι αγοραστές του κτηρίου, με μια περιουσία εκατομμυρίων κορονών, βρέθηκαν σε δύσκολη θέση να την αξιοποιήσουν, σε σημείο να αναγκαστούν να προσφύγουν στην εξάρτηση άλλων φορέων του μεταναστευτικού κινήματος.

    Με σκεπτικό σας ότι
    “..δεν υπάρχει λόγος να συμβάλει κανείς με κάποιον προβληματισμό όσον αφορά το ίδρυμα.
    Οι στόχοι του και το πώς θα διοικείται είναι διατυπωμένα σαφώς στην ιδρυτική πράξη και στο καταστατικό του.
    Το μόνο που χρειάζεται το ίδρυμα για να ορθοποδήσει είναι μια διοίκηση που δεν θα παρανομεί.”

    Είμαι τις γνώμης ότι τουλάχιστον με το ενδιαφέρον που σας κατέχει για το ίδρυμα για
    “..μια διοίκησης που δεν παρανομεί..”
    τουλάχιστον θα έπρεπε για την στελέχωση τις διοίκησης του ιδρύματος να προτείνετε επώνυμα άτομα μέσα από τις οργανώσεις που απαρτίζουν το διοικητικό συμβούλιο του ιδρύματος, άτομα που κατά την κρίση σας εκπληρούν τα δικά σας κριτήρια.

    Διαφορετικά σε άλλη περίπτωση πως θα μπορούσε να η αλλάξει κατάσταση?
    ΟΤΑΝ
    Οι ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΟΥΗΔΙΑΣ δεν είναι κίνηση μελών ή φίλων του ιδρύματος προς συμπαράσταση κάποιας διοίκησης είτε παλιά είναι αυτή είτε νέα είτε επόμενη.
    α) Δεν είναι κίνηση. Είπαμε «…είναι μια ομάδα συμπατριωτών οι οποίοι…».
    β) Δεν είναι μέλη του ιδρύματος δεδομένου ότι τα ιδρύματα δεν έχουν μέλη.
    γ) Δεν είναι φίλοι του ιδρύματος με την έννοια συλλόγου. Απ’ ότι γνωρίζουμε τέτοιος σύλλογος υπάρχει ήδη και λέγεται Σύλλογος Φίλων της Στέγης.

    ΑΛΛΑ
    ούτε και μέλη του Συλλόγου Φίλων της Στέγης είστε ώστε έστω και μέσα από αντίξοες συνθήκες να επηρεάσετε με προτάσεις να για μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Ιδρύματος άτομα με τις αξίες που εσείς ταυτίζεστε και πρεσβεύεται!

    Μοιράζομαι τις ανησυχίες σας και προβληματίζομαι!

  3. Κύριε Αθανασιάδη,
    Στα ερωτήματά σου έχουμε απατήσει διεξοδικά, νομίζουμε. Φαίνεται δεν έχεις καταλάβει το ρόλο μας και ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τον προβληματισμό σου για το ίδρυμα. Σου συνιστούμε να διαβάσεις το καταστατικό του.
    Το μόνο πρόβλημα του ιδρύματος είναι τα οικονομικά του. Να κερδίσει χρήματα από τη διαχείριση των κτηρίων για να μπορέσει να υλοποιήσει τους σκοπούς του. Τόσο απλό είναι!
    Αν εξέρχονται περισσότερα χρήματα από ό,τι εισέρχονται, δεν θα βάλει λουκέτο;
    Εμείς εδώ ενημερώνουμε και εκθέτουμε τις απόψεις μας, όπως οι εφημερίδες περίπου.
    Από τα γραφόμενά σου φαίνεται ότι το Ίδρυμα το ανακάλυψες πρόσφατα, όπως και πολλοί άλλοι συμπατριώτες μας. Πάρα πολύ λίγοι γνωρίζουν την ύπαρξή του. Και όμως υπάρχει στη Στοκχόλμη εδώ και 28 χρόνια. Γιατί τόση σιωπή όλα αυτά τα χρόνια; Γνωρίζεις ότι ο απατεώνας Χαϊδευτός από την «ομοσπονδία» πήγε να το πουλήσει στη ζούλα, λες και ήταν χωράφι του;
    Τι άλλο προβληματισμό θέλεις για το ίδρυμα;
    Να μοιράζει και υποτροφίες; Να χαρίζει τα νοίκια σε κοινότητες; Να χρηματοδοτεί την πρεσβεία; Να πληρώνει για τις χορωδίες άλλων φορέων; Τι άλλο;
    Τίποτα απ’ όλα αυτά δεν μπορεί να γίνει. Η επιθυμία του δωρητή είναι σαφώς διατυπωμένη στην ιδρυτική πράξη § 1&2 https://ellinessouidias.wordpress.com/ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ-ΣΤΕΓΗ/stiftelseurkund.

    Θέλεις να προτείνουμε ονόματα για τη διοίκηση του ιδρύματος; Τι νόημα μπορεί να έχει η πρότασή μας;
    Ορίστε λοιπόν μερικά που μας έρχονται τώρα στο μυαλό:
    Ανδρέας Μπούκας
    Jan Guillou
    Per Wästberg
    Γεώργιος Παπαϊωάννου
    Katarina Frostenson
    Αλέξανδρος Ασβεστάς
    Έλενα Παπαρίζου
    Mona Sahlin

  4. Αξιόλογα όλα τα άτομα που προτείνετε, από κοινού σαν ομάδα φίλων, και ακόμα πιο αξιέπαινη, η αγωνία σας, αν προσεγγίζατε τα άτομα αυτά και ζητούσατε την συγκατάθεσή τους να συμμετέχουν στη διοίκηση του ιδρύματος μέσα από προτάσεις των οργανώσεων που αναλογικά επανδρώνουν την διοίκηση του συμβουλίου του ιδρύματος.

    Και ακόμα πιο εποικοδομητικό να καταπείθονταν και τα ονόματα των συνεργατών τους που θα ήθελαν να έφερναν σε πέρας τα καθημερινά πρακτικά και διαχειριστικά προβλήματα.

    Μοιράζομαι τις ανησυχίες σας και προβληματίζομαι!

  5. Dikaiopolis
    Σε ευχαριστούμε για τους επαίνους σου, αλλά δεν ήταν ανάγκη.
    Λυπούμαστε, αν από τα κείμενά μας διέκρινες κάποια αγωνία ή ανησυχία.
    Ακριβώς το αντίθετο επιδιώκουμε.
    Συνέχισε όμως να προβληματίζεσαι και συμπλήρωσε κι εσύ τη λίστα των ονομάτων.
    Γιατί όχι και με το δικό σου όνομα!
    Άντε, να βάλουμε και τον Zlatan Ibrahimovic.
    Μπορείς να πας και στη σύναξη του απατεώνα Χαϊδευτού και να μεταφέρεις και σ’ εμάς την αγωνία, την ανησυχία και τον προβληματισμό της συμμορίας του.

  6. Sintrofe Athanasiadi I sintrofe Dikaiopolis moirazome tis anisixies sou kai provlimatizome an se exei stin Mantra tou akomi o apateonas o Oulis. Sintrofe kali i filosofia omos exo tin apopsi oti an den ise mantromenos akomi stin mandra tou Ouli tote kala ine na afisis tis theories kai na arhisis tis praksis. An ipoferis toso poli gia to idrima tote giati den pas sto idrima na diapistosis apo konta ti ginete ekei. tora apo oti akougete, ine anoikto gia olous se antithesi me tin epohi tis sklavia ton simoriton.Alios apo tin odini pou ehis gia to idrima mpori kai na arostisis. Opos katalavenis ine to teleutaio pou epithimo.Akomi sintrofe tha mou epitrepsi na se rotiso ,se ti aposkopoun i paremvasis sou? Thelis na perasis tin ora sou i thelis na sinisferis? Ti zitas ,ti epithimis,kai se ti problimatizese. Pare to tharos na pis auto pou thelis xoris perikoklades, kai arloumpologimata.

Comments are closed.